Okładka książki Media, masy, maszyny. Szkice o infosferze i komunikacji społecznej

Media, masy, maszyny. Szkice o infosferze i komunikacji społecznej

Wydawca: Atut
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7977-622-1
EAN: 9788379776221
oprawa: miękka
format: 210x145x10mm
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
28,63 zł
Cena detaliczna: 
40,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,59

Opis produktu

Autor - jako doświadczony badacz mediów - zaprasza czytelnika do dyskusji nad wspóczesną kondycją mediów, ich twórców, pracowników oraz odbiorców, pozwala spojrzeć na zjawisko panoramicznie. [...] Jego wywody nie tracą nic a nic na aktualności, są świeże i odkrywcze, a w czasach postmodernizmu - bałaganu, chaosu, nadmiernej gonitwy za rzezywistością, w czym szxczególne miedia ze względu na swą kalejdoskopowość przodują - praca prof. Jerzego Jastrzębskiego pokazuje jak się w tym świecie iluzji odnaleźć.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj