Monika PiątkowskaPraktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych
Wydawca:
PWN NAUKOWY
wysyłka: 48h
Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje
35% rabatu
40,14 zł
61,99 zł
Dodaj
do koszyka
Na tropie najbardziej tajemniczego polskiego pisarza
Ma trzy oblicza: Aleksander Głowacki, Jan w Oleju, Bolesław Prus. Rozproszone ślady jego biografii odnaleźć można nie tylko w archiwach i źródłach z epoki, ale przede wszystkim przemycone
35% rabatu
32,19 zł
49,90 zł
niedostępny
Co zrobić, gdy najlepszy przyjaciel kupuje sobie droższy samochód, narzeczona chce wyglądać jak Jennifer Lopez, a upragnione piętnaście minut sławy nie nadchodzi? W labiryncie wielkiego miasta zabłądziłby nawet najsprytniejszy szczur, a pew
45% rabatu
14,38 zł
26,15 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|