Newsjacking The Urgent Genius of Real-Time Advertising
Autor:
Hunter Grant
Burkhart Jon
Wydawca:
Thames and Hudson
wysyłka: niedostępny
ISBN:
99866604034KS
EAN:
9780500516720
oprawa:
Twarda
format:
22.5x28.5cm
język:
angielski
liczba stron:
224
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
84,44 zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,44 zł
Opis produktu
From Grant Hunter and Jon Burkhart, the duo behind the Urgent Genius website, Newsjacking features over 100 examples of outstanding creative advertising from around the world that use topicality and viral techniques to communicate with audiences at high speed. Based on the themes and concepts the authors have devised through their groundbreaking research, Newsjacking combines principles and creative strategies with inspiring yet rapidly executed work to show how for advertising to be effective it has to move fast. Global brands are featured throughout and campaigns for Nestle, Puma, Samsung, Adidas, Heineken, Johnnie Walker and FIAT are included, among many others.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|