Okładka książki Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch

Niemiecki w marketingu Marketingdeutsch

Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7561-795-5
EAN: 9788375617955
oprawa: miękka
format: 210x145x15mm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
26,72 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,68

Opis produktu

Język angielski Poziom B1 – B2 Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu? Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech? Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu. Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego. Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych. Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech. Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim. W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj