Oficyna EkonomicznaZarządzanie marką
Autor:
Kall Jacek
Kłeczek Ryszard
Sagan Adam
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
20% rabatu
50,68 zł
63,00 zł
niedostępny
Planowanie i projektowanie szkoleń
Autor:
Rae Leslie
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera uniwersalny zbiór informacji na temat planowania, projektowania oraz prowadzenia treningów i sesji szkoleniowych, oferuje szereg technik i metod wraz z procedurami gotowymi do bezpośredniego wykorzystania.
20% rabatu
46,66 zł
58,00 zł
niedostępny
Zestaw zawiera szczegółowe informacje na temat nowoczesnych modeli oceny efektywności szkoleń, w tym również wielopoziomowego modelu Kirkpatricka. Przedstawione metody i techniki mogą być stosowane do badania szkoleń przeprowadzanych w form
20% rabatu
293,56 zł
364,90 zł
niedostępny
Kontrola kosztów Element zarządzania strategicznego
Autor:
Doyle David P.
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Maksymalne wykorzystanie zasobów organizacji przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów stanowi jeden z głównych celów osób zarządzających przedsiębiorstwami.
Często jednak cięcie kosztów przeprowadza się w sposób szkodliwy dla firmy. Autor
20% rabatu
47,47 zł
59,00 zł
niedostępny
Równowaga między życiem zawodowym a osobistym
Autor:
David Clutterbuck
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Każdy człowiek chciałby osiągać sukcesy w pracy, a jednocześnie mieć udane życie osobiste. Tymczasem coraz więcej osób czuje, że wpadło w pułapkę „bigamii korporacyjnej” – wzięło ślub nie tylko ze współmałżonkiem, ale i z firmą. Czy można d
30% rabatu
51,28 zł
73,00 zł
niedostępny
W książce omówiono: ideę controllingu i jego rodzaje, controlling badań i rozwoju, zagadnienia dotyczące controllingu logistyki i procesów produkcji, controlling funkcji personalnej, marketingu i sprzedaży, finansowy.
20% rabatu
38,62 zł
48,00 zł
niedostępny
Rola i zadania Dyrektora finansowego
Autor:
Adamska Agata
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Książka dotyczy zagadnień: zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, ocena projektów inwestycyjnych, wybór źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem, kierowanie przepływem informacji finansowej, współpraca z partnerami biznesowymi, usta
20% rabatu
65,88 zł
81,90 zł
niedostępny
W książce omówiono najważniejsze aspekty zastosowania ośrodków, takie jak : tworzenie strategicznych podstaw wprowadzania tej metody, powiązanie procesów oceny i rozwoju z systemem kompetencji i systemem personalnym, zarządzanie i administr
20% rabatu
65,09 zł
80,90 zł
niedostępny
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi to działalność o charakterze regulacyjnym, ukierunkowana na efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym.
20% rabatu
50,68 zł
63,00 zł
niedostępny
Książka systematyzuje wiedzę dotyczącą zachowań uczestników rynku. Wiedza ta jest kompilacją dotychczas opisanych zasad i doświadczeń wybitnych inwestorów. Wyłania się z tego bardzo wyraźny wspólny wątek i powtarzający się schemat najbardzi
27% rabatu
43,69 zł
59,90 zł
niedostępny
Mistrzowski coaching polega na pomaganiu ludziom w wyznaczaniu celów, które są dla nich ważne, i na zwiększaniu ich zdolności do osiągania tych celów. Trener w tak pojętym coachingu nie jest doradcą w sprawach biznesowych, lecz kimś, kto po
30% rabatu
51,28 zł
73,00 zł
niedostępny
Metody aktywizujące w szkoleniach
Autor:
Mel Silberman
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Celem publikacji jest prezentacja najskuteczniejszych metod stosowanych podczas projektowania i realizacji szkoleń, propagowanie uczenia się przez działanie oraz dostarczenie szkoleniowcom praktycznych zaleceń i gotowych materiałów szkoleni
30% rabatu
48,48 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|