Kall Jacek

Okładka książki Reklama
Reklama
Autor: Kall Jacek
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy
25% rabatu
33,53
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marka modowa.
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
39% rabatu
36,53
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Branding na smartfonie
Branding na smartfonie
Autor: Kall Jacek
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkownik
17% rabatu
49,09
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie portfelem marek
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segment
24% rabatu
39,71
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie marką
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
20% rabatu
50,68
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie marką
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
27% rabatu
43,05
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Strategia reklamowa
Strategia reklamowa
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako
34% rabatu
29,71
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Silna marka
Silna marka
Autor: Kall Jacek
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartoś
34% rabatu
24,42
36,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj