| Kall Jacek  
                                W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy
                             17% rabatu 37,34 zł 44,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,34 zł   
                                Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie je
                             38% rabatu 37,08 zł 59,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,55 zł   
                                Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkownik
                             27% rabatu 43,25 zł 59,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł   Zarządzanie portfelem marek 
                                    Autor:
                                    
                                                Kall Jacek
                                                Hajdas Monika
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segment
                             23% rabatu 39,89 zł 52,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,89 zł   Zarządzanie marką 
                                    Autor:
                                    
                                                Kall Jacek
                                                Kłeczek Ryszard
                                                Sagan Adam
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Oficyna Ekonomiczna
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
                             19% rabatu 50,90 zł 63,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł   Zarządzanie marką 
                                    Autor:
                                    
                                                Kall Jacek
                                                Kłeczek Ryszard
                                                Sagan Adam
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
                             27% rabatu 43,25 zł 59,00 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł   
                                Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako 
                             24% rabatu 33,92 zł 44,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,92 zł   
                                W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartoś
                             24% rabatu 27,88 zł 36,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |