Okładka książki Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu

Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7601-516-3
EAN: 9788376015163
oprawa: miękka
format: 14,8x21,0
liczba stron: 110
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
41,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Podejmowanie decyzji i wydawanie poleceń, do których trzeba przekonać swoich przełożonych, podwładnych, współpracowników i klientów, to jedne z podstawowych zadań współczesnego menedżera. Starając się wywierać wpływ na ludzi w procesie zarządzania, musi on jednak pamiętać, że ten rodzaj przekonywania zasadniczo się różni od perswazji charakterystycznej dla reklamy czy sprzedaży. Chcąc umiejętnie i skutecznie przeprowadzać rozmowy mające na celu perswazję, trzeba: * wziąć pod uwagę rodzaj odbiorcy i znać sposoby jego motywowania, * poznać kulturę organizacyjną, * określić strukturę organizacji i własną w niej pozycję, * zbudować swoją wiarygodność, * opanować sztukę argumentacji i logicznego konstruowania wypowiedzi. W niniejszym przewodniku autorka omawia sposoby przekonywania ludzi z uwzględnieniem wpływu, jaki na perswazję wywierają kontekst rozmowy, sytuacja i inne czynniki związane z otoczeniem. Pokazuje, jak rozwijać i podtrzymywać swoje wpływy w relacjach zawodowych. Udowadnia, że podstawą sukcesu jest stałe budowanie relacji z ludźmi.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj