Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu
Autor:
Jane P. Thomas
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7601-516-3
EAN:
9788376015163
oprawa:
miękka
format:
14,8x21,0
liczba stron:
110
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
41,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Podejmowanie decyzji i wydawanie poleceń, do których trzeba przekonać swoich przełożonych, podwładnych, współpracowników i klientów, to jedne z podstawowych zadań współczesnego menedżera. Starając się wywierać wpływ na ludzi w procesie zarządzania, musi on jednak pamiętać, że ten rodzaj przekonywania zasadniczo się różni od perswazji charakterystycznej dla reklamy czy sprzedaży.
Chcąc umiejętnie i skutecznie przeprowadzać rozmowy mające na celu perswazję, trzeba:
* wziąć pod uwagę rodzaj odbiorcy i znać sposoby jego motywowania,
* poznać kulturę organizacyjną,
* określić strukturę organizacji i własną w niej pozycję,
* zbudować swoją wiarygodność,
* opanować sztukę argumentacji i logicznego konstruowania wypowiedzi.
W niniejszym przewodniku autorka omawia sposoby przekonywania ludzi z uwzględnieniem wpływu, jaki na perswazję wywierają kontekst rozmowy, sytuacja i inne czynniki związane z otoczeniem. Pokazuje, jak rozwijać i podtrzymywać swoje wpływy w relacjach zawodowych. Udowadnia, że podstawą sukcesu jest stałe budowanie relacji z ludźmi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|