Plakat i reklama. Przewodnik
Autor:
Souter Nick
Newman Stuart
Wydawca:
Muza
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377581315
EAN:
9788377581315
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Informator o twórczości największych plakacistów
format:
14,5x19,5 cm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
23,75 zł
Cena detaliczna:
39,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,67 zł
Opis produktu
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|