nowość
![]() Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach
Autor:
Opracowanie zbiorowe
wysyłka: 48h
ISBN:
9788367723336
EAN:
9788367723336
oprawa:
Twarda
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
Seria:
Poza Seriami
liczba stron:
244
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
50,62 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,62 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Publikacja Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach, jest swego rodzaju bilansem zamknięcia dokonań wywodzących się z różnych tradycji, odrębnie istniejących dotąd bibliologii, informatologii i nauk o mediach, oraz bilansem otwarcia dla działalności badawczej w ramach jednej dyscypliny jako dowodu na możliwości integracji różnych tradycji badawczych i odmiennych metodologii – w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania społeczne i rozwój technologiczny.
Publikacja ma służyć wzajemnemu poznaniu dorobku poszczególnych subdyscyplin, ich fundamentów historycznych i naukoznawczych, przedmiotów i celów badań, podstawowych pojęć i metod – dla budowania nowej wartości badawczej i tożsamości w ramach jednej dyscypliny. Jej autorami są uznani specjaliści wywodzący się z różnych środowisk naukowych, reprezentujący różne „szkoły” badawcze.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|