Portal Games

Opakowanie Architekci Zachodniego Królestwa PORTAL
Akcja Architektów Zachodniego Królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r. n.e. Jako królewscy architekci, będziecie rywalizować, by zaimponować królowi i zachować swój szlachetny status, budując różne konstrukcje na jego nowych włościach. Gracze muszą zbierać surowce, zatrudniać pomocników i mieć oko na robotników. Nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić twój postęp. Pozostaniesz wzorem cnót, czy też wpadniesz w złe towarzystwo złodziei i szemranych handlarzy? W Architektach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie największej liczby Punktów Zwycięstwa (PZ) na końcu gry. Punkty zdobywane są poprzez budowanie różnych Budynków oraz postęp prac nad Katedrą. W czasie gry gracze będą musieli dokonać wielu moralnych wyborów. Pomimo, że ich poziom Cnót będzie oceniany dopiero na koniec gry, muszą zachować ostrożność. Kilka szemranych umów tu i tam może wydawać się błahostką, ale posuńcie się za daleko, a zostaniecie ukarani. Gra kończy się, gdy zostanie wybudowana ustalona liczba konstrukcji. Zawartość: 1 ilustrowana instrukcja 1 suplement 10 znaczników Graczy, 100 Robotników 170 drewnianych znaczników zasobów 50 Srebrników 161 Kart, 1 Plansza Główna 6 Planszy Graczy Liczba graczy 1-5 Wiek 12+
20% rabatu
119,89
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Paladyni Zachodniego Królestwa PORTAL
Akcja Paladynów Zachodniego Królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodniofrankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców. Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju. Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą. W Paladynach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PZ) na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując Posterunki i Fortyfikacje, wspierając działalność misyjną Mnichów i walcząc z Najeźdźcami. W każdej Rundzie gracze z pomocą wybranego Paladyna i grupki Robotników będą wykonywać różne zadania. W trakcie gry gracze będą stopniowo zwiększać swoją Wiarę, Siłę i Wpływy, które nie tylko przyczynią się do ostatecznego wyniku, ale też dodadzą doniosłości ich akcjom. Gra kończy się po rozegraniu siódmej Rundy. ZAWARTOŚĆ: 112 Robotników, 12 znaczników Atrybutów, 32 Warsztaty, 28 Mnichów 28 Posterunków 28 Dzbanów ilustrowana instrukcja 4 plansze Graczy 2 plansze Główne 1 znacznik Pierwszego Gracza 1 znacznik Zasobów 40 sztuk Zapasów 50 Srebrników 245 kart Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 90-120 min.
26% rabatu
110,89
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Zombicide: Mordercze Kruki PORTAL
Przywykliśmy do kruków żyjących obok nas, najsprytniejszych padlinożerców zamieszkujących miasta i dzikie ostępy. Niektórzy spośród nas uznawali je za, na swój sposób, użyteczne, chociaż nikt nie ośmieliłby się powiedzieć tego na tyle głośno, by jakiś kapłan mógł go usłyszeć. Diabelskie pomioty, tak je nazywali. I jak się okazało, mieli rację: na nasze nieszczęście, kruki nie okazały się wystarczająco sprytne, by po-wstrzymać się przed żerowaniem na ciałach zarażonych. Mordercze Kruki, to wściekli drapieżcy, znajdujący siłę w stadnych polowaniach, ignorując przyziemne przeszkody w dotarciu do swojego kolejnego posiłku!Liczba graczy: 1-6Czas gry: 60 min
15% rabatu
101,90
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Zombicide: Strzelcy Szwendacze PORTAL
Plaga zombie odziera zakażonych ze wszystkiego oprócz ich najgłębszych nawyków, zastępując wszystko inne żądzą zabijania. Nekromanci najwyraźniej próbują to wykorzystać do własnych celów: eksperymenty z infekcją doprowadziły do stworzenia nieumarłych strzelców z cielesnych powłok dawnych łuczników i myśliwych. To doświadczenie zniszczyło ich ciała, ale pozwoliło zachować umiejętności strzeleckie. No i teraz musimy stawić czoło kręcącym się po okolicy szwendaczom, uzbrojonym w broń dystansową i używającym jej z morderczą precyzją, gdy tylko nas spostrzegą. Co gorsza, nigdy się nie męczą i ścigają nas całymi dniami!Liczba graczy: 1-6Czas gry: 60 min
19% rabatu
97,10
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Neuroshima HEX 3.0: Sand Runners PORTAL
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
19% rabatu
28,34
35,01 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Pret - A - Porter PORTAL
Przed wami trzecia edycja kultowej już gry o bezlitosnym świecie mody! Każdy z graczy wciela się tu we właściciela firmy branży odzieżowej i rozpoczyna zaciętą walkę o sukces swojego przedsiębiorstwa. W trakcie gry gracze otwierają nowe oddziały i placówki swojej firmy oraz zatrudniają utalentowanych pracowników, by poszerzać swoje możliwości. W ten sposób w grze pojawiają się Biura projektowe, Sklepy firmowe, Księgowi, Modelki, Projektanci – z każdym miesiącem przedsiębiorstwa nabierają rozmachu w działaniu i swych możliwościach. Intratne kontrakty pozwalają na krótkoterminowe zyski i poszerzanie swoich kompetencji. ZAWARTOŚĆ: 1 Plansza 4 Plansze Graczy 150 kart 10 Kafelków Pokazów Mody 30 Żetonów Jakości 19 Żetonów Trendów 15 Żetonów PR 38 Żetonów Prestiżu 10 Żetonów Stylu 4 Żetony Przystosowania Stylu 5 Żetonów Typu Ubrania 4 Znaczniki PZ 1 Znacznik Pierwszego Gracza 1 Kafelek Kolejności Tury 4 Znaczniki Kolejności Żetony Gotówki 72 Drewniane znaczniki Materiałów 12 Drewnianych Pionów Akcji z naklejkami 8 Znaczników Utrzymania z naklejkami 1 Znacznik Kalendarza z naklejką 1 Instrukcja Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 90 - 120 min.
25% rabatu
172,46
229,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Roll for the Galaxy PORTAL
Roll for the Galaxy to gra kościana dla 2 do 5 graczy o budowaniu międzygwiezdnych imperiów. Kości symbolizują robotników, którzy rozwijają nowe technologie, kolonizują planety, produkują dobra lub sprzedają je z jak największym zyskiem. Gracz, który będzie najskuteczniej zarządzał swoimi robotnikami i stworzy najlepiej prosperujące imperium, zostanie zwycięzcą! W każdej rundzie wykonujesz rzut swoimi kośćmi Robotników i przydzielasz ich do róznych zadań, aby rozwijali nowe technologie, zasiedlali planety, produkowali dobra, a wreszcie dostarczali je na lokalny rynek. Zdołasz zbudować najlepiej prosperujące imperium? Rzuć kośćmi i sam się przekonaj! Zawartość: 5 kubków na kości 5 znaczników Kredytów Galaktycznych 5 plansz gracza 5 zasłonek gracza 5 Pasków Wyboru Akcji 9 kafli Frakcji (szerokie z ciemnoszarymi rogami, ponumerowane od 1 do 9) 9 kafli Rodzimych Planet (z ciemnoszarymi rogami) 111 specjalnych kości (patrz ramka po prawej) 55 kafli do gry (dwustronne, przedstawiające Planety i Technologie) 1 płócienny woreczek (na kafle do gry) 33 żetony Punktów Zwycięstwa (PZ): 20 małych żetonów o wartości 1 PZ 8 średnich żetonów o wartości 5 PZ 5 dużych żetonów o wartości 10 PZ 5 Kafli Akcji (z dużymi symbolami akcji, ponumerowane od I do V) Instrukcja Wiek graczy: 13+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 45 minut
28% rabatu
172,76
239,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Narcos PORTAL
Narcos PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
"Słyszałem, że oddali 20 strzałów. Nafaszerowali go ołowiem. Spalili jego ciało, a popioły rozrzucili po Medellin. Mówią, że powstał z popiołów, poszedł do domów tych, którzy do niego strzelali i zabił ich we śnie." Pierwszy raz w historii przemyt narkotyków jest tak opłacalny. Organizacje przestępcze zarabiają miliardy dolarów. Pieniądze dają im władzę, Władza - niespotykaną dotąd kontrolę. Kontrolę, która ogranicza i nie dopuszcza nikogo z zewnątrz. To właśnie wydarzyło się w Kolumbii - El Patron trzymał w szachu cały kraj. Na szczęście pojawiły się Frakcje, które połączyły swe siły w jednym celu: oddać El Patron w ręcę sprawiedliwości. Rozgrywka w Narcos podzielona jest na Sezony, w zasie których jeden z graczy prowadzi organizację przestępczą należącą do El Patron, natomiast pozostali gracze kontrolują 4 Frakcje, które sprzymierzają się by go schwytać. El Patron jest gotów zastosować wszelkie środki, aby wymknąć się sprawiedliwości. Poczynając od dezinformacji, przez kłamstwa, a kończąc na zastraszaniu i zabijaniu. El Patron zrobi absolutnie wszystko, aby pozostać na wolności. Nie tracąc czasu będzie intesywnie pracował nad swoim wizerunkiem dążąc do objęcia urzędu prezydenckiego. Do zwycięstwa doprowadzić go może również realizacja celów, które pozwolą mu przejąć kontrolę nad krajem. W międzyczasie, niezłomni agenci DEA i przebiegli bossowie Kartelu z Cali zawzięcie szukają najmniejszych wskazówek, które mogłyby doprowadzić ich do kryjówki El Patron, aby go wreszcie dorwać! Kiedy rozgrywka w Narcos dobiegnie końca, El Patron z satysfakcją będzie spoglądał na stworzone przez siebie imperium. Chyba że coś pójdzie nie po jego myśli i wyląduje za kratkami! Liczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 18 lat
22% rabatu
183,60
235,39 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Monolith Arena: Akademicy PL/ENG PORTAL
Monolith Arena: Academics - Army Pack to dodatek do taktycznej gry planszowej Monolith Arena. Zawiera zastęp magów mesmeryzacji i wiele potężnych runów. Znajdziesz w nim nową mechanikę zwaną Maną oraz Mędrca zdolnego wyleczyć twoje jednostki na planszy. Akademicy to gildia czarodziejów, której atuty wykraczają daleko poza samo władanie magią. Pod ich kontrolą znajdują się kwitnące państwa-miasta wyrosłe wokół niezwykłych faktorii, w których magia miesza się z technologią. Czy zdecydujesz się stanąć na ich czele? Zawartość pudełka: karty instrukcja Wiek 10+
26% rabatu
29,54
39,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Osadnicy: Królestwa Północy PORTAL
Osadnicy: Królestwa Północy to gra karciana, w której gracze wcielają się w role przywódców jednego z sześciu klanów, z trzech różnych frakcji. Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze odkrywają nowe wyspy, konstruują nowe budynki, wymieniają surowce i pływają do nowych lądów w celu ich podboju lub splądrowania, aby pozyskać więcej dóbr! Każda akcja przybliża klany do zostania najpotężniejszym imperium! Gra kończy się, gdy dowolny z graczy osiągnie 25 punktów zwycięstwa. Celem gry jest posiadanie jak największej liczby Punktów Zwycięstwa (PZ ), uzyskiwanych poprzez rozwijanie swojego Klanu i wypływanie na nieodkryte Wyspy. W trakcie gry, gracze zdobywają Punkty Zwycięstwa z wykonywanych akcji, cech Lokacji oraz z Surowców i Lokacji posiadanych przez swój Klan. Gracz z największą liczbą na koniec gry zbudował najwspanialsze imperium i wygrywa grę! Zawartość pudełka: karty znaczniki żetony plansza instrukcja Liczba graczy 1-4 Wiek 10+
30% rabatu
118,97
169,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Zombicide: Najeźdźca PORTAL
Jesteśmy świadkami świtu nowej ery kosmicznej. Ksenium, wyjątkowe paliwo o ponadprzeciętnych właściwościach, zostało odkryte na odległej planecie PK-L7. Baza się rozrastała, a górnicy drążyli coraz bardziej w głąb planety, gdy nagle wydarzyło się coś niespodziewanego. Xenosy, uważani za pokojowy gatunek obcych, nagle oszalał i zwrócił się przeciwko nam. Są zarażeni niczym zombie. Kilkoro z nas uniknęło napaści i nie łudzimy się, że ktoś nam pomoże. Jesteśmy Ocalałymi, sięgniemy po zemstę i z pewnością zwyciężymy! Teraz nadszedł czas na... ZOMBICIDE: NAJEŹDŹCA. ZOMBICIDE: NAJEŹDŹCA JEST KOOPERACYJNĄ GRĄ DLA 1 DO 6 GRACZY W WIEKU POWYŻEJ 14 LAT. Graj w jednej drużynie ze znajomymi i wcielcie się w ocalałych z kolonii kosmicznej, którzy walczą z zainfekowaną hordą Xenosów! Xenosy są kontrolowane przez mechanikę gry za pomocą prostych zasad i talii kart. Znajduj broń, likwiduj Xenosów i ulepszaj umiejętności Ocalałych dzięki doświadczeniu. Im więcej Xenosów zabijesz, tym więcej ich przyciągniesz! Rozegraj 10 misji na 10 różnych mapach utworzonych z modularnych kafelków lub twórz własne mapy. Zombicide: Najeźdźca to samodzielna gra. Jest w pełni kompatybilna ze wszystkimi rozszerzeniami z serii Zombicide sci-fi. Wiek: 14+ Liczba graczy: 1-6
26% rabatu
300,89
406,61 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Artefakty Obcych: Przełom PORTAL
Przełom nastąpił! Rozpoczyna się najbardziej ekscytujący okres ludzkiej historii. Zmierz się z nowymi zagrożeniami, które pojawiły się od czasów słynnego już Odkrycia. Ludzkość rozwikłała zagadkę stojącą za tajemniczą technologią obcych i jest gotowa sięgnąćpo jej moc. Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry. Zawartość: 15 kart Technologii 10 kart Statków 10 kart Planet, 15 kart Przełomowych Zasobów 1 instrukcja Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 60 min.
26% rabatu
36,98
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Escape Tales: Rytuał Przebudzenia PORTAL
Escape Tales: Rytuał Przebudzenia to gra karciana oparta na koncepcji escape room, jednak bez limitu czasowego na ukończenie rozgrywki. Gra skupia się na opowiadanej historii, jej eksploracji oraz rozwiązywaniu zagadek. Decyzje, które podejmiecie w trakcie gry, wpłyną na to, które z zagadek staną Wam później na drodze, zmienią bieg historii i ukażą Wam w finale jedno z dziewięciu możliwych zakończeń. Gracze wcielają się w rolę Sama, którego córka od kilku miesięcy jest w śpiączce, a lekarze nie potrafią wytłumaczyć przyczyny takiego stanu. Według nich z dziewczynką wszystko jest w porządku - z medycznego punktu widzenia jest zdrowa. Desperacja Sama prowadzi go do spotkania z Markiem, który doświadczył podobnej sytuacji, z tym wyjątkiem, że jego syn “cudownie” się wybudził. Podczas spotkania Sam otrzymał dziwnie wyglądającą książkę zawierającą “Rytuał Przebudzenia”. To właśnie poprzez przeprowadzenie tego rytuału Mark zdołał uratować swojego syna uwięzionego w innym wymiarze. Opowieść o tym mrocznym i dziwnym wymiarze nie do końca przekonuje Sama, ale sięgnie po każdą możliwość aby pomóc córce. Po tygodniu przechowywania książki Sam jest gotowy, aby zejść do piwnicy i rozpocząć rytuał. A Ty? Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 3-6 godzin
26% rabatu
73,94
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Neuroshima - Mistrz Gry 2 PORTAL
4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze. Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby. Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju. Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa. Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę. Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję. Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku. Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej!
26% rabatu
25,88
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Neuroshima Bestiariusz - Bestie PORTAL
Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz. Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci. Dowolny teren: (...) Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało. Neodżungla: (...) Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej. Wodne: (...) Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki. Eksperymenty i dziwadła: (...) Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp.
26% rabatu
25,88
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Root PORTAL
Root PORTAL
Autor: Wehrle Cole
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Nikczemna Markiza de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Pod jej rządami leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jego rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Scena jest gotowa, aktorzy znają swoje role. Oto nadszedł czas aby zadecydować o losie Leśnogrodu. To od Ciebie zależy, która grupa ostatecznie zakorzeni się w Leśnogrodzie na wieki. Root to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech Frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu. Zapraszamy do odkrywacia fantastycznego świata Leśnogrodu! Polska wersja pudełka Root jest znacznie większa niż wersja angielska, a jej kwadratowy kształt umożliwił umieszczenie w środku plastikowej wypraski, która pomieści zarówno wersję podstawową gry, jak i dodatek Plemiona Rzeczne. Dzięki temu zabiegowi jesteśmy w stanie dostarczyć wam produkt, mieszczący dwie gry, tym samym będziecie w stanie zaoszczędzić miejsce na waszej planszówkowej półce.
30% rabatu
139,97
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Osadnicy: Wykreślane Imperium PORTAL
Zmęczeni nieustannymi wojnami na swoich rodzinnych ziemiach osadnicy wyruszyli w drogę w poszukiwaniu spokojniejszej krainy. Zbudują nowe domy, obsieją nowe pola i rozpoczną zupełnie nowy rozdział w swoim życiu. Osadnicy: Wykreślane Imperium to gra, w której gracze zarządzają zasobami rozbudowując swoją osadę o nowe specjalne budynki oraz o mury, nowe pola i chaty Zawartość: 4 specjalne kości 48 arkuszy Wioski - tryb rywalizacji 48 arkuszy Wioski - tryb przygodowy 96 arkuszy Imperium 5 żetonów Przysług 4 ołówki 1 instrukcja Liczba graczy: 1 - 4 Wiek: 10 + Czas rozgrywki: 30 minut
26% rabatu
59,12
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Podwodne Miasta PORTAL
Podwodne Miasta PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Ziemia jest przeludniona. Kolonizacja Marsa jak zwykle wydaje się możliwa do przeprowadzenia… ale dopiero za kilkadziesiąt lat. Tylko jedna droga pozostała otwarta dla ekspansji ludzkości: świat pod powierzchnią morza. Podwodne Miasta to najnowsza gra Vladimira Suchego, twórcy takich przebojów jak Pulsar 2849, Last Will, czy Shipyard. Gra stała się jednym z przebojów targów Essen 2018, a prawa do jej wydania kupiło wydawnictwo Rio Grande Games (wydawca takich przebojów jak Race for the Galaxy czy Dominion!). Podwodne Miasta to eurogra przeznaczona dla miłośników cięższych tytułów takich jak Teotihuacan czy Mage Knight. Wiele ścieżek do zwycięstwa, ciężkie wybory i unikalna mechanika, która zapewniła Podwodnym Miastom nominacje do nagrody Golden Geek w kategoriach Game of the Year oraz Best Strategy Board Game. Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 40 minut na osobę
22% rabatu
171,56
219,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Aeon's End: Wieczna Wojna PORTAL
Gravehold jest ostatnim bastionem Świata-Który-Był. W miarę nasilania się ataków stworzeń znanych jedynie jako Bezimienni, z samej Otchłani przybywa garstka dziwnych ocalałych. Czas pokażec czy ocalą Gravehold, czy też doprowadzą do jego upadku. Aeon's End: Wieczna Wojna jest kooperacyjną grą z mechanizmem budowania talii, gdzie talia nigdy nie jest tasowana, zróżnicowany porządek tury symuluje chaos bitwy, a zarządzanie talią powoduje, że każda decyzja ma znaczenie. W każdej rozgrywce staniesz w szranki z innym Nemezis, każde z unikalnym zestawem umiejętności i wymagającym innej strategii do pokonania. Wieczna Wojna jest samodzielną grą, zawierającą wszystko, czego potrzeba do rozgrywki. Wieczną Wojnę można połączyć z Aeon's Endem dla dodatkowych możliwości rozgrywki. Liczba graczy: 1-4 Wiek: 14+
30% rabatu
111,97
159,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Inis: Pory Roku PORTAL
Bardowie nadal snują swe opowieści. Dni przemijają, a fale rozciągają się na horyzoncie, który wydaje się być bliżej niż kiedykolwiek. Krwawe bitwy przeplatają się bez końca z uświęconymi obrządkami, tworząc cykl, którego klany nie potrafią przerwać. Świętujcie w Imbold, Beltane, Lugnasad i Samhain, niezwykłe dni, które nadają rytm odwiecznemu tańcu pór roku! Gdyż będziecie potrzebować zarówno letniej bryzy jak i zimowych chmur, by pożeglować w kierunku nowych wysp, o których głośno na morzu. Nadszedł czas królów morza i dawno zapomnianych mitów. Czas nowych bohaterów. Przed wami nowe opowieści o Wielkich Królach Inis. To rozszerzenie dodaje komponenty dla 5. Gracza. Wprowadza także do gry nowe mechaniki, takie jak kafle Portów, morskie podróże i planszę pór roku. Zwiększa także liczbę Terenów, kart Akcji i Eposu. Wiek: 14+ Liczba graczy: 2 - 4
26% rabatu
110,89
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
9
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka