Neuroshima - Mistrz Gry 2 PORTAL
Pustynia: (...)Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz.Ruiny i jaskinie: (...)Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci.Dowolny teren: (...)Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało.Neodżungla: (...)Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej.Wodne: (...)Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki.Eksperymenty i dziwadła: (...)Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp.
28% rabatu
25,20
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Neuroshima Bestiariusz - Bestie PORTAL
4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.Scenografia: ""Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery"" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć ""pięćdziesiąt"", ""sto"" czy ""dwieście gambli"", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej.
28% rabatu
25,20
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podwodne Miasta PORTAL
Podwodne Miasta PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Gwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na założenie nowego domu na dnie morza. Farmy alg dostarczą żywności. Odsalarnie zaopatrzą w wodę. A laboratoria opracują technologie niezbędne przy budowie sieci podwodnych miast.Gracze od samego początku kierują rozwojem własnych podwodnych państw. Zbierają surowce, by zbudować miasta, sieć transportu i rozmaitych budynków niezbędnych do podtrzymania życia pod powierzchnią morza.Każde działanie w grze wiąże się z zagraniem karty i wyborem odpowiedniej akcji. Jeśli kolor karty odpowiada kolorowi akcji, gracz otrzymuje korzyści z karty. Czasami akcja może być tak istotna dla gracza, że zdecyduje się ją wykonać, nie posiadając na ręku pasującej karty. Innym razem to korzyść z karty jest tak duża, że gracz wybierze akcję, która może nie jest spektakularna, ale ma odpowiedni kolor. Podejmowanie odpowiednich wyborów tego rodzaju jest kluczem do budowy podwodnego środowiska, sprzyjającego rozwojowi ludzkości.Podwodne Miasta to najnowsza gra Vladimira Suchego, twórcy takich przebojów jak Pulsar 2849, Last Will, czy Shipyard. Gra stała się jednym z przebojów targów Essen 2018, a prawa do jej wydania kupiło wydawnictwo Rio Grande Games (wydawca takich przebojów jak Race for the Galaxy czy Dominion!). Podwodne Miasta to eurogra przeznaczona dla miłośników cięższych tytułów takich jak Teotihuacan czy Mage Knight. Wiele ścieżek do zwycięstwa, cieżkie wybory i unikalna mechanika, która zapewniła Podwodne Miasta nominacje do nagrody Golden Geek w kategoriach Game of the Year oraz Best Strategy Board Game.
30% rabatu
153,97
219,95 zł
Dodaj
do koszyka
Inis: Pory Roku PORTAL
Inis: Pory Roku PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Bardowie nadal snują swe opowieści.Dni przemijają, a fale rozciągają się na horyzoncie, który wydaje się być bliżej niż kiedykolwiek. Krwawe bitwy przeplatają się bez końca z uświęconymi obrządkami, tworząc cykl, którego klany nie potrafią przerwać. Świętujcie w Imbold, Beltane, Lugnasad i Samhain, niezwykłe dni, które nadają rytm odwiecznemu tańcu pór roku! Gdyż będziecie potrzebować zarówno letniej bryzy jak i zimowych chmur, by pożeglować w kierunku nowych wysp, o których głośno na morzu.Nadszedł czas królów morza i dawno zapomnianych mitów. Czas nowych bohaterów.Przed wami nowe opowieści o Wielkich Królach Inis.To rozszerzenie dodaje komponenty dla 5. Gracza. Wprowadza także do gry nowe mechaniki, takie jak kafle Portów, morskie podróże i planszę pór roku. Zwiększa także liczbę Terenów, kart Akcji i Eposu.Uwaga - to jest rozszerzenie.  Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: ​Inis
28% rabatu
107,96
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Rising Sun: Zestaw Potworów PORTAL
Uwaga - rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Rising Sun Zawartość pudełka: 4 plastikowe figurki 4 karty pór roku 5 podstawek 1 instrukcja Wiek: 14+
28% rabatu
86,36
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
51 Stan: Sojusznicy PORTAL
To nie jest samodzielna talia! Do rozgrywki potrzeba gry 51. Stan Master Set. Doniesiono ci, że w okolicy kręcą się grupki obiecujących sijuszników. Inteligentni szczuroludzie, skryci w mroku tuneli i piwnic. Inżynierowie z Uranopolis, pokonujący podziurawione autostrady w swoich wielkich maszynach. Palący gumę motocykliści z Iron Gangu, bezwzględnie polujący na osamotnione pojazdy. W pidełku znajdziesz nowe karty oraz żetony wykorzystujące mechanikę Wpływów. Tworzenie konfliktów jest proste, więc czas podjąć się nowego wyzwania i pozyskać kilku sojuszników! Zawartość: 50 kart, 24 żetony, instrukcja
28% rabatu
36,00
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bolidy: Niebezpieczne Wiraże PORTAL
Bolidy: Niebezpieczne Wiraże to rozszerzenie do gry Bolidy.Sprawdź granice swoich możliwości na dwóch nowych, niebezpiecznych torach, wykorzystując 6 nowych kart Stylu Jazdy w dowolnym wyścigu!Czekają cię:- Crosstown Speedway, czyli dwie pętle ze skrzyżowaniami i dwa odcinki równoległe- Switchback Pass, czyli niebezpieczne pola, zbyt groźne, aby się na nich zatrzymywać!Bolidy to dynamiczna gra rodzinna, o nieskomplikowanych zasadach, które świetnie oddają emocje towarzyszące wyścigom samochodowym. Dobieracie karty, licytujecie się nimi o bolidy i rozpoczynacie wyścig. W trakcie gry możecie obstawić wygraną każdego bolidu - nawet należącego do przeciwnika! Czy wyprzedzisz rywali na prostej przed zakrętem? Czy prawidłowo wytypujesz zwycięzcę? Każdy zakręt i każda karta mogą zdecydować o końcowym wyniku!To doskonała pozycja zarówno dla małych i dużych chłopców, miłośników motoryzacji, wyścigów i odrobiny hazardu. Bolidy to wyścigi o wielkie stawki przyjdzie ci obstawiać miliony na pojazdy, tak swoje, jak i przeciwników. Wszak nikt nie mówi, że musisz grać czysto wykorzystaj ambicję oponentów i pozwól im wygrać na ostatniej prostej, tylko po to, żeby zgarnąć za to największą nagrodę.Wylicytuj najlepszy bolid! Postaw na zwycięzcę! Wygraj wyścig podwyższonego ryzyka!
28% rabatu
46,76
64,94 zł
Dodaj
do koszyka
Kanagawa: Yokai PORTAL
Kanagawa: Yokai PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Grając w Kanagawa: Yokai namalujesz latawce, latarnie i parasolki na swoich grafikach, aby zdobyć nowe dyplomy. Strzeż się złośliwych Yokai, które chcą ukraść twoje punkty harmonii. W tym rozszerzeniu otrzymujesz nowe karty lekcji, nowe kafelki dyplomów oraz złośliwe Yokai nawiedzające Twoje grafiki. Zawartość pudełka: 54 karty Lekcji 11 kafelków Dyplomów 3 pionki Yokai Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 12 lat Czas gry: ok. 45 minut
28% rabatu
43,16
59,95 zł
Dodaj
do koszyka
Reykholt PORTAL
Reykholt PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Wspinaczka na wulkany, olśniewająca zorza polarna, liczenie owiec i przepyszne pomidory – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na Islandii. Za sprawą energii geotermalnej Islandia jest prawdziwym rajem dla miłośników warzyw. Gracze wcielają się w ogrodników, utrzymujących się z uprawy warzyw na pięknej Islandii! Z cudami natury w tle rozgrywa się zaciekła rywalizacja o wyhodowanie najlepszych warzyw! Witaj na Islandii! Zdecydowałeś się na nowe życie – „rzucić wszystko i wyjechać na Islandię”. Pożegnaj uciążliwy hałas wielkiego miasta, rozgorączkowane życie i wyścig szczurów. Zacznij uprawiać warzywa w Reykholt – na pozór idyllicznym i spokojnym miasteczku. Przynajmniej do czasu, gdy poznasz Enyę Göransdottir. Enya jest odpowiedzialna za turystykę w tym uroczym miasteczku, jest także twoją główną osobą kontaktową w Reykholt. Jest tak miła, że od razu udziela ci cennych wskazówek: „Każde warzywo, które tu rośnie, jest wartościowe. Turyści są wprost oczarowani naszymi islandzkimi pomidorami. Dlatego znajdziesz je nawet w sosie do sałatek (i wszędzie indziej). Muszę jednak przyznać, że nasze ostatnie zbiory nie spełniły naszych oczekiwań. Naprawdę przydałaby się nam pomoc. Może do nas dołączysz?” Uprawianie pomidorów, sałaty i marchewek na Islandii? Cóż za szalony pomysł! A jednak ten, kto na to wpadł, był geniuszem. Geotermalna energia wyspy pozwala ci hodować niezwykłe odmiany owoców i warzyw, a to ciekawostka, której nie odpuści żaden turysta. Nie jesteś jednak jedynym rolnikiem w Reykholt, który próbuje w ten sposób zbić fortunę, więc trzeba się spieszyć! Wpasuj się w gusta turystów i zdobądź przewagę nad konkurencją, a twoja uprawa stanie się chlubą Reykholt! Reykholt to najnowsza gra Uwe Rosenberga, autora takich hitów jak Agricola i La Havre. W rozgrywce może brać udział od 1 do 4 graczy. Zawartość: dwustronna plansza gry kafelek zakrywający 4 pionki menadżerów 12 pionków pracowników arkusz naklejek 8 kafelków rund 160 drewnianych znaczników towarów 23 karty szklarni 5 kartonowych skrzyń na towary 40 kafelków towarów 4 karty gracza 34 karty trybu przygody 36 kart usług instrukcja do gry Wiek 12+
30% rabatu
139,97
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Robinson Crusoe: Niesamowite opowieści PORAL
Robinson Crusoe: Opowieści Niesamowite to drugi dodatek do surwiwalowego klasyka, gry Robinson Crusoe: Przygody na bezludnej wyspie. Rozszerzenie zawiera zarówno unikatowy tryb gry, jak i komponenty, które wzbogacą twoje rozgrywki w grę podstawową.Ruszaj na wyprawę - czekają cię na niej przygody spoza tego świata! Rozegraj dwa nowe scenariusze, które stanowią wyzwanie nawet dla doświadczonych graczy!Graj w zupełnie nowym Trybie Grozy, który odmienia oblicze Robinsona Crusoe.
30% rabatu
111,97
159,95 zł
Dodaj
do koszyka
Zombicide: Zielona Horda PORAL
Plaga zombie nie zna granic! A teraz Orkowie, nasi odwieczni wrogowie, padli jej ofiarą. To już nie jest kwestia tego, kto wygra wojnę. Teraz, to sprawa życia i śmierci! Orkowie Zombie przekraczają właśnie granicę i tworzą zieloną hordę, która ma sprowadzić na nas koniec świata!Jednak ich mroczni panowie, nekromanci, zapomnieli w swoich nikczemnych planach o... tobie! Zjednoczcie się, pochwyćcie oręż i odeprzyjcie hordę!Weźcie ze sobą kuszę, naostrzcie topór i przygotujcie swoje ogniste czary: dle niewielu, dla tych odważnych, nadszedł czas na... Zombicide: Zielona Horda!Zombicide: Zielona Horda jest grą kooperacyjną dla 1 - 6 graczy powyżej 14 roku życia. Wraz z przyjaciółmi stwórzcie wspaniałą drużynę i opanujcie umiejętności ocalałych, osiągając zwycięstwo nad hordami zainfekowanych Orków! Zombie są kontrolowane przez mechanikę gry, wykorzystującą proste zasady i talię kart. Rozegrajcie 10 misji na 10 różnych mapach zbudowanych z dołączonych modułowych kafelków gry lub stwórzcie własne scenariusze. Znajdźcie broń. Eksterminujcie zombie. Im więcej zombie zabijecie, tym bardziej wzrosną wasze umiejętności i tym więcej pojawi się kolejnych stworów!
30% rabatu
279,97
399,95 zł
Dodaj
do koszyka
Graj Trikiem PORTAL
Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry. Podręcznik w całości poświęcony jest przygotowaniu sesji RPG. Dziesiątki porad dotyczą tego jak zaskoczyć graczy i pogłębić atmosferę na sesji poprzez odpowiednie przygotowanie miejsca do gry, dobranie muzyki, oświetlenia, czy specjalnych gadżetów na sesję. Graj trikiem składa się z następujących rozdziałów: – miejsce – światło – muzyka – gadżety – wstępy – kości – listy – czas – mapy Z podręcznika Mistrzowie Gry poznają szereg sztuczek pozwalających wykonać niezwykłe listy na sesję, mapy, dowiedzą się jak wykorzystać kości, by zwiększyć emocje na sesji, jak rozpocząć przygodę, jak zaskoczyć graczy niezwykłym gadżetem oddającym nastrój miejsca, w którym toczy się przygoda.
28% rabatu
25,20
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Graj z głową PORTAL
Nowe wydanie almanachu Mistrza Gry – Graj z głową, z nowym wstępem! Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania… z głową! Artykuły zamieszczone w „Graj z głową” podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Naszpikowana przykładami, pełna anegdot z sesji, przydatnych trików i propozycji rozwiązań książka, to nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych, oraz po prostu znakomita lektura. Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął „Jesienną Gawędą”, cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, który na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce. Niemal 10 lat później ukazuje się jego „Graj z głową”, książka poświęcona mistrzowaniu w ogóle. „Graj z głową” to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez „Graj twardo” Johna Wick’a. Całość materiału jest dodatkowo ubarwiona i wzbogacona szeregiem ramek zawierających dodatkowe pomysły i uwagi, przygotowane przez Michała Oracza oraz Rafała Szymę.
36% rabatu
22,49
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rising Sun: Inwazja Dynastii PORTAL
Rozszerzenie Inwazja Dynastii zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami obowiązują reguły gry podstawowej. Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia Inwazja Dynastii mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia. Uwaga - to jest rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Rising Sun
36% rabatu
153,90
239,95 zł
Dodaj
do koszyka
Zombicide :Zombie Bosses, Zestaw Abominacji PORTAL
he zombie plague reached the far corners of the world, up to the remote places the monsters of old used to hide from human eyes. And then these nightmares are back, turned into war machines of infected omen. You can run, but you can’t hide: they are faster, kill everyone in a large swipe, and will even smash through walls to get to you. If you had a plan, think again! The Zombie Bosses – Abomination Pack comes with 3 miniatures, including 1 Abominotaur, 1 Ablobination, and 1 Abominatroll. It also includes 10 Broken Wall cardboard tokens, 12 spawn cards, and a rules flyer.
28% rabatu
86,36
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Zombicide: Hero Box PORTAL
The zombie onslaught left only a few of us to get revenge: our former lives were shattered, and we had to look past our differences to find strength in numbers. Zombies may all look the same, but heroes come in all sizes and shapes. Here is our secret path to victory. Will you join us? The Hero Box 1 contains not only 5 new Survivors to add to your zombie-killing party (including their miniatures and ID cards), but also 2 more plastic dashboards, each with 8 colored plastic trackers and color base, allowing you to add two more players to your game! Heroes include: Glynda Battlestout, Julian, Sylvia Samedi, Tucker, and Arnaud. W pudełku znajduje się: 5 figurek Ocalałych 5 kart Ocalałych 2 plansze Ocalałych 2 kolorowe podstawki 16 wskaźników 2 karty ekwipunku początkowego Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Zombicide: Czarna Plaga Liczba graczy 1-6 osób Wiek 14+
28% rabatu
71,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Aeon's End: Czeluście PORTAL
Głęboko pod ziemią, zapomniana w labiryncie cieni, Wiedźma Hordy przebudziła Troggów, aby odzsykać starożytne miasto Gravehold. Aeon's End: Czeluście to idealne rozszerzenie dla graczy, którzy dobrze już poznali wszystkich Magów z gry podstawowej Aeon's End. W dodatku znajdziesz 3 nowych Magów Bram: Reeve, która potrafi błyskawicznie rozprawić się z każdym Poplecznikiem, Nym, nieustraszonego nowicjusza potrafiącego przewidzieć podstępne ataki Nemezis, oraz Z'hanę, posiadającą moc leczenia Gravehold. Wyzwanie graczom rzuci pamiętające Świat-Który-Był Nemezis: Wiedźma Hordy. Posługuje się ona Troggami - licznymi Poplecznikami, których potęga wynika z ich liczby na polu bitwy. Każdy kolejny Trogg należący do danego plemienia, aktywuje potężniejszą umiejętność. Czy zdołasz powstrzymać inwazję hordy ciemności i zadać śmiertelny cios potężnej Wiedźmie Hordy? Zawartość: 3 Magów Bram 45 Kart Graczy 1 Nemezis 21 Kart Nemezis 8 Kart Modyfikatorów Wiek 14+ Liczba graczy 1 - 4 Czas gry 60 min.
28% rabatu
57,56
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Aeon's End: Bezimienni PORTAL
Bezimienni nieustannie forsują zabezpieczenia i wdzierają się głębiej w Gravehold, ostatni bastion ludzkości. Tylko ty i pozostali Magowie Bram możecie ochronić miasto przed klęską. Lecz aby pokonać mroczne siły, wpierw samemu musisz wejrzeć w mrok - i dać mu spojrzeć w siebie. Aeon's End: Bezimienni to rozszerzenie kooperacyjnej gry karcianej opartej na budowaniu talii - Aeon's End. Rozszerzenie zawiera nowego Maga Bram Malastara - doświadczonego czarodzieja, który potrafi przekazywać pozyskane Zaklęcia innym graczom. Dodatek zawiera także dwa potężne Nemezis: Władcę Plagi, który będzie kusił graczy łatwymi do pozyskania, ale kosztownymi w użyciu Klejnotami oraz Marnotrawnego, który razem ze swoimi Poplecznikami przemieszcza się między Bramami, utrudniając tym samym efektywne wykorzystanie Zaklęć. Rozgrywkę urozmaicają także nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia i nowe Karty Nemezis. Zawartość: 1 Mag Bram 38 Kart Graczy 2 Nemezis 26 Kart Nemezis 7 Kart Modyfikatorów Wiek 14+ Liczba graczy 1 - 4 Czas gry 60 min.
8% rabatu
73,55
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Detektyw: Zbrodnie L.A. PORTAL
Weź sprawy w swoje ręce i zaprowadź porządek na ulicach. Detektyw: Zbrodnie L.A. to pierwsza dodatkowa kampania do Detektywa, która składa się z trzech odrębnych spraw, tworzących razem spójną historię. Wybierz się do słonecznej Kalifornii i zanurz głęboko w trawiony wojnami narkotykowymi świat Los Angeles lat 80. Doświadcz bycia detektywem w mieście aniołów i przekonaj się, że czasami trzeba nieco nagiąć zasady, aby osiągnąć swój cel – zupełnie jak detektyw Foley znany z filmu Gliniarz z Beverly Hills. Próbuj kontrowersyjnych metod by rozwiązać swoją sprawę, cały czas mają za plecami szefów i biurokrację, którzy dyszą ci na kark. Wykorzystaj nową mechanikę Obserwacji by poznać więcej faktów na temat twojego podejrzanego. Wybór należy do ciebie, ale pytanie brzmi: jak daleko posuniesz się, aby powstrzymać zbrodnię? Ten wymagający dodatek dla 1 – 5 graczy, pozwoli Ci wcielić się w grupę detektywów z LAPD, pracujących nad trzema różnymi sprawami, ale każda z spraw ma wpływ na kolejną. Razem tworzą jedną kampanie, która wystawi Twoje umiejętności na próbę. Jeżeli jesteś fanem gry podstawowej i nie straszny Ci powrót do przeszłości, to jest to dodatek, który musisz mieć! Założenie gry bazuje na podstawowej wersji gry Detektyw z drobnymi zmianami. Będziesz grał jako detektyw LAPD pracując pod dowództwem znakomitego Cheifa Bradley’a. Zbieranie informacji, dedukcja i podążanie za tropami – są to klucze do rozwiązania spraw powstałych z talii kart. Na końcu każdej sprawy odpowiesz na pytania, by zdobyć punkty zwycięstwa. Wygrasz lub przegrasz – zależy to od zdobytych punktów zwycięstwa. Jak każda dobra opowieść kryminalna, zaczniecie od odnalezienia martwego ciała i kilku wskazówek za którymi powinniście podążać. Szef Ci ufa i nie możesz go zawieść. Chociaż musisz być ostrożny, gdyż jest to specyficzny, delikatny przypadek, który sprawia, że jeszcze trudniej go rozwiązać, ale to nigdy nie powstrzyma takiego detektywa jak ty prawda? Detektyw: Zbrodnie LA wprowadza kilka nowych mechanik, na przykład, będziesz mieć możliwość przypisania obserwacji podejrzanemu lub interesującemu miejscu, aby uzyskać dogłębną wizję sytuacji, którą próbujesz zrozumieć. Dodatkowo, w wielu okolicznościach, będziesz mógł zrobić coś ponad prawem, co będzie generować dodatkowy stres, więc musisz być ostrożny, zanim zdecydujesz się podjąć taką akcję. Zakończenie sprawy i odpowiadanie na pytania, zanim będziesz w pełni gotowy jest ryzykowne i nie jest tym co chciałbyś zrobić, ale z drugiej strony, robienie czegoś stresującego może dostarczyć ci ważnych odpowiedzi, których szukasz. Zawartość: 108 kart (3 sprawy) 5 kart postaci Nowa plansza do gry Instrukcja Liczba graczy 1-5 Wiek 16+
28% rabatu
71,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Teotichuacan: Miasto Bogów PORTAL
W grze Teotihuacan: Miasto Bogów każdy z graczy kontroluje robotników i dąży do zapisania się w historii, jako najsprawniejszy budowniczy. Zarządzaj swoimi zasobami, rozwijaj nowe technologie, wspinaj się po stopniach trzech wspaniałych świątyń, buduj domy dla mieszkańców miasta i wznieś legendarną Piramidę Słońca w centrum Teotihuacan. Umiejętnie zarządzaj swoimi pracownikami i zostań zapamiętany jako największy budowniczy w grze Teotihuacan! Komponenty Plansza Główna 6 Plansz Akcji 32 płytki Piramidy 15 płytek Zdobień 18 płytek Startowych 54 płytki Odkryć 9 płytek Pałacu żetony kakao 7 płytek Przychylności Bogów 11 znaczników Budynków 9 płytek Technologii 2 znaczniki Kalendarza 4 żetony Kolejności 4 żetony mnożenia 16 kości 48 drewnianych dysków 4 znaczniki gracza 7 płytek Akcji do wariantu jednoosobowego 2 płytki Kierunki do wariantu jednoosobowego 1 instrukcja Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 90-120 minut
30% rabatu
139,97
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
9
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka