Portal Games

Opakowanie Architekci Zachodniego Królestwa PORTAL
Akcja Architektów Zachodniego Królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r.n.e. Jako królewscy architekci, rywalizujecie o względy króla i o zachowanie swojego szlachetnego statusu, wznosząc różne budowle na jego nowych włościach. Zbierajcie zasoby, zatrudniajcie pomocników, mając jednocześnie oko na swoich robotników, gdyż nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić twój postęp. Czy zostaniesz wzorem cnót, czy wejdziesz w konszachty ze złodziejami i przemytnikami?Liczba graczy: 1-5Czas gry: 60 - 80 min.ZAWARTOŚĆ:1 ilustrowana instrukcja1 suplement10 znaczników Graczy,100 Robotników170 drewnianych znaczników zasobów50 Srebrników161 Kart,1 Plansza Główna6 Planszy Graczy
28% rabatu
108,64
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Paladyni Zachodniego Królestwa PORTAL
Akcja Paladynów Zachodniego Królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa Franków, około 900 r.n.e. Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet odlegli Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze.Jako przedstawiciele szlachetnych rodów musicie nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację kraju. Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach.Szykujcie konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą!Liczba graczy: 1-4Czas gry: 90-120 min.ZAWARTOŚĆ:112 Robotników,12 znaczników Atrybutów,32 Warsztaty,28 Mnichów28 Posterunków28 Dzbanówilustrowana instrukcja4 plansze Graczy2 plansze Główne1 znacznik Pierwszego Gracza1 znacznik Zasobów40 sztuk Zapasów50 Srebrników245 kart
28% rabatu
108,64
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Zombicide: Mordercze Kruki PORTAL
Przywykliśmy do kruków żyjących obok nas, najsprytniejszych padlinożerców zamieszkujących miasta i dzikie ostępy. Niektórzy spośród nas uznawali je za, na swój sposób, użyteczne, chociaż nikt nie ośmieliłby się powiedzieć tego na tyle głośno, by jakiś kapłan mógł go usłyszeć. Diabelskie pomioty, tak je nazywali. I jak się okazało, mieli rację: na nasze nieszczęście, kruki nie okazały się wystarczająco sprytne, by po-wstrzymać się przed żerowaniem na ciałach zarażonych. Mordercze Kruki, to wściekli drapieżcy, znajdujący siłę w stadnych polowaniach, ignorując przyziemne przeszkody w dotarciu do swojego kolejnego posiłku!Liczba graczy: 1-6Czas gry: 60 min
17% rabatu
100,10
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Zombicide: Strzelcy Szwendacze PORTAL
Plaga zombie odziera zakażonych ze wszystkiego oprócz ich najgłębszych nawyków, zastępując wszystko inne żądzą zabijania. Nekromanci najwyraźniej próbują to wykorzystać do własnych celów: eksperymenty z infekcją doprowadziły do stworzenia nieumarłych strzelców z cielesnych powłok dawnych łuczników i myśliwych. To doświadczenie zniszczyło ich ciała, ale pozwoliło zachować umiejętności strzeleckie. No i teraz musimy stawić czoło kręcącym się po okolicy szwendaczom, uzbrojonym w broń dystansową i używającym jej z morderczą precyzją, gdy tylko nas spostrzegą. Co gorsza, nigdy się nie męczą i ścigają nas całymi dniami!Liczba graczy: 1-6Czas gry: 60 min
17% rabatu
100,10
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Neuroshima HEX 3.0: Sand Runners PORTAL
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
28% rabatu
25,36
35,01 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Pret - A - Porter PORTAL
Blaski kamer, piękne modelki oraz pokazy, na których zebrała się śmietanka krytyków. Życie i praca w branży mody brzmi ekscytująco i tak jest jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, jak zacięta może być konkurencja oraz jak trudno jest zaprojektować kreację, która uchwyci publikę za serca. Jako właściciel rozwijającej się i obiecującej firmy, która chce pokazać swoją pracę podczas najbardziej prestiżowych pokazów, musisz udowodnić, że masz w sobie to coś, co pozwoli ci odnieść sukces w tym niewybaczalnym środowisku.W modzie nie chodzi tylko i wyłącznie o etykiety, to nie tylko znane marki. W modzie ważne jest coś jeszcze, to coś, co masz w sobie. - Ralph LaurenPret-a-porter to gra o ekonomii i strategii, w której zarządzasz firmą próbującą odnieść sukces w świecie mody i stylu. Rozgrywka trwa przez rok podzielony na 12 rund (miesięcy), podzielonych na 4 Kwartały. Podczas ostatniego miesiąca każdego z Kwartałów rozpatrywane będą pokazy mody, dzięki którym pokażesz światu swoje kolekcje i zdobędziesz prestiż. Będziesz potrzebował rozwinąć swój biznes, aby przygotować się do pokazu: podpisać krótkoterminowe kontrakty, powiększyć swoją firmę o dodatkowe budynki, zatrudnić nowych pracowników, zwiększyć wydajność oraz najważniejsze stworzyć niesamowite i niepowtarzalne kreacje. To nie takie proste jak mogłoby się wydawać. W każdej rundzie musisz zapłacić koszty Utrzymania związane z prowadzeniem firmy: wypłaty dla pracowników i czynsz za budynki. Banki oraz firmy, które mogą okazać się ostateczną deską ratunku, mogą pożyczyć ci Gotówkę, jeżeli zajdzie taka potrzeba, najlepiej jednak unikać takich rozwiązań, jeżeli chcesz odnieść sukces w tej branży.
30% rabatu
160,97
229,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Roll for the Galaxy PORTAL
Roll for the Galaxy to gra kościana o budowaniu międzygwiezdnych imperiów. Siedem rodzajów specjalnie przygotowanych kości symbolizuje twoich Robotników.W każdej rundzie wykonujesz rzut swoimi kośćmi Robotników i przydzielasz ich do różnych zadań, aby rozwijali nowe technologie, zasiedlali plane-ty, produkowali dobra, a wreszcie dostarczali je na lokalny rynek.Zdołasz zbudować najlepiej prosperujące imperium? Rzuć kośćmi i sam się przekonaj!
30% rabatu
167,97
239,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Narcos PORTAL
Narcos PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
"Słyszałem, że oddali 20 strzałów. Nafaszerowali go ołowiem. Spalili jego ciało, a popioły rozrzucili po Medellin. Mówią, że powstał z popiołów, poszedł do domów tych, którzy do niego strzelali i zabił ich we śnie." Pierwszy raz w historii przemyt narkotyków jest tak opłacalny. Organizacje przestępcze zarabiają miliardy dolarów. Pieniądze dają im władzę, Władza - niespotykaną dotąd kontrolę. Kontrolę, która ogranicza i nie dopuszcza nikogo z zewnątrz. To właśnie wydarzyło się w Kolumbii - El Patron trzymał w szachu cały kraj. Na szczęście pojawiły się Frakcje, które połączyły swe siły w jednym celu: oddać El Patron w ręcę sprawiedliwości. Rozgrywka w Narcos podzielona jest na Sezony, w zasie których jeden z graczy prowadzi organizację przestępczą należącą do El Patron, natomiast pozostali gracze kontrolują 4 Frakcje, które sprzymierzają się by go schwytać. El Patron jest gotów zastosować wszelkie środki, aby wymknąć się sprawiedliwości. Poczynając od dezinformacji, przez kłamstwa, a kończąc na zastraszaniu i zabijaniu. El Patron zrobi absolutnie wszystko, aby pozostać na wolności. Nie tracąc czasu będzie intesywnie pracował nad swoim wizerunkiem dążąc do objęcia urzędu prezydenckiego. Do zwycięstwa doprowadzić go może również realizacja celów, które pozwolą mu przejąć kontrolę nad krajem. W międzyczasie, niezłomni agenci DEA i przebiegli bossowie Kartelu z Cali zawzięcie szukają najmniejszych wskazówek, które mogłyby doprowadzić ich do kryjówki El Patron, aby go wreszcie dorwać! Kiedy rozgrywka w Narcos dobiegnie końca, El Patron z satysfakcją będzie spoglądał na stworzone przez siebie imperium. Chyba że coś pójdzie nie po jego myśli i wyląduje za kratkami! Liczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 18 lat
30% rabatu
153,97
219,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Monolith Arena: Akademicy PL/ENG PORTAL
Monolith Arena: Academics - Army Pack to dodatek do taktycznej gry planszowej Monolith Arena. Zawiera zastęp magów mesmeryzacji i wiele potężnych runów. Znajdziesz w nim nową mechanikę zwaną Maną oraz Mędrca zdolnego wyleczyć twoje jednostki na planszy. Akademicy to gildia czarodziejów, której atuty wykraczają daleko poza samo władanie magią. Pod ich kontrolą znajdują się kwitnące państwa-miasta wyrosłe wokół niezwykłych faktorii, w których magia miesza się z technologią. Czy zdecydujesz się stanąć na ich czele? Zawartość pudełka: karty instrukcja Wiek 10+
28% rabatu
28,94
39,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Osadnicy: Królestwa Północy PORTAL
Osadnicy: Królestwa Północy to gra karciana, w której gracze wcielają się w role przywódców jednego z sześciu klanów, z trzech różnych frakcji. Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze odkrywają nowe wyspy, konstruują nowe budynki, wymieniają surowce i pływają do nowych lądów w celu ich podboju lub splądrowania, aby pozyskać więcej dóbr! Każda akcja przybliża klany do zostania najpotężniejszym imperium! Gra kończy się, gdy dowolny z graczy osiągnie 25 punktów zwycięstwa. Celem gry jest posiadanie jak największej liczby Punktów Zwycięstwa (PZ ), uzyskiwanych poprzez rozwijanie swojego Klanu i wypływanie na nieodkryte Wyspy. W trakcie gry, gracze zdobywają Punkty Zwycięstwa z wykonywanych akcji, cech Lokacji oraz z Surowców i Lokacji posiadanych przez swój Klan. Gracz z największą liczbą na koniec gry zbudował najwspanialsze imperium i wygrywa grę! Zawartość pudełka: karty znaczniki żetony plansza instrukcja Liczba graczy 1-4 Wiek 10+
30% rabatu
118,97
169,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Zombicide: Najeźdźca PORTAL
Jesteśmy świadkami świtu nowej ery kosmicznej. Ksenium, wyjątkowe paliwo o ponadprzeciętnych właściwościach, zostało odkryte na odległej planecie PK-L7. Baza się rozrastała, a górnicy drążyli coraz bardziej w głąb planety, gdy nagle wydarzyło się coś niespodziewanego. Xenosy, uważani za pokojowy gatunek obcych, nagle oszalał i zwrócił się przeciwko nam. Są zarażeni niczym zombie. Kilkoro z nas uniknęło napaści i nie łudzimy się, że ktoś nam pomoże. Jesteśmy Ocalałymi, sięgniemy po zemstę i z pewnością zwyciężymy! Teraz nadszedł czas na... ZOMBICIDE: NAJEŹDŹCA. ZOMBICIDE: NAJEŹDŹCA JEST KOOPERACYJNĄ GRĄ DLA 1 DO 6 GRACZY W WIEKU POWYŻEJ 14 LAT. Graj w jednej drużynie ze znajomymi i wcielcie się w ocalałych z kolonii kosmicznej, którzy walczą z zainfekowaną hordą Xenosów! Xenosy są kontrolowane przez mechanikę gry za pomocą prostych zasad i talii kart. Znajduj broń, likwiduj Xenosów i ulepszaj umiejętności Ocalałych dzięki doświadczeniu. Im więcej Xenosów zabijesz, tym więcej ich przyciągniesz! Rozegraj 10 misji na 10 różnych mapach utworzonych z modularnych kafelków lub twórz własne mapy. Zombicide: Najeźdźca to samodzielna gra. Jest w pełni kompatybilna ze wszystkimi rozszerzeniami z serii Zombicide sci-fi. Wiek: 14+ Liczba graczy: 1-6
27% rabatu
296,83
406,61 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Artefakty Obcych: Przełom PORTAL
Przełom nastąpił! Rozpoczyna się najbardziej ekscytujący okres ludzkiej historii. Zmierz się z nowymi zagrożeniami, które pojawiły się od czasów słynnego już Odkrycia. Ludzkość rozwikłała zagadkę stojącą za tajemniczą technologią obcych i jest gotowa sięgnąćpo jej moc. Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry. Zawartość: 15 kart Technologii 10 kart Statków 10 kart Planet, 15 kart Przełomowych Zasobów 1 instrukcja Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 60 min.
28% rabatu
36,22
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Escape Tales: Rytuał Przebudzenia PORTAL
Escape Tales: Rytuał Przebudzenia to gra karciana oparta na koncepcji escape room, jednak bez limitu czasowego na ukończenie rozgrywki. Gra skupia się na opowiadanej historii, jej eksploracji oraz rozwiązywaniu zagadek. Decyzje, które podejmiecie w trakcie gry, wpłyną na to, które z zagadek staną Wam później na drodze, zmienią bieg historii i ukażą Wam w finale jedno z dziewięciu możliwych zakończeń. Gracze wcielają się w rolę Sama, którego córka od kilku miesięcy jest w śpiączce, a lekarze nie potrafią wytłumaczyć przyczyny takiego stanu. Według nich z dziewczynką wszystko jest w porządku - z medycznego punktu widzenia jest zdrowa. Desperacja Sama prowadzi go do spotkania z Markiem, który doświadczył podobnej sytuacji, z tym wyjątkiem, że jego syn “cudownie” się wybudził. Podczas spotkania Sam otrzymał dziwnie wyglądającą książkę zawierającą “Rytuał Przebudzenia”. To właśnie poprzez przeprowadzenie tego rytuału Mark zdołał uratować swojego syna uwięzionego w innym wymiarze. Opowieść o tym mrocznym i dziwnym wymiarze nie do końca przekonuje Sama, ale sięgnie po każdą możliwość aby pomóc córce. Po tygodniu przechowywania książki Sam jest gotowy, aby zejść do piwnicy i rozpocząć rytuał. A Ty? Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 3-6 godzin
28% rabatu
72,44
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Neuroshima - Mistrz Gry 2 PORTAL
4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze. Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby. Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju. Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa. Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę. Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję. Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku. Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej!
28% rabatu
25,36
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Neuroshima Bestiariusz - Bestie PORTAL
Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz. Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci. Dowolny teren: (...) Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało. Neodżungla: (...) Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej. Wodne: (...) Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki. Eksperymenty i dziwadła: (...) Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp.
28% rabatu
25,36
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Root PORTAL
Root PORTAL
Autor: Wehrle Cole
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Nikczemna Markiza de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Pod jej rządami leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jego rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Scena jest gotowa, aktorzy znają swoje role. Oto nadszedł czas aby zadecydować o losie Leśnogrodu. To od Ciebie zależy, która grupa ostatecznie zakorzeni się w Leśnogrodzie na wieki. Root to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech Frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu. Zapraszamy do odkrywacia fantastycznego świata Leśnogrodu! Polska wersja pudełka Root jest znacznie większa niż wersja angielska, a jej kwadratowy kształt umożliwił umieszczenie w środku plastikowej wypraski, która pomieści zarówno wersję podstawową gry, jak i dodatek Plemiona Rzeczne. Dzięki temu zabiegowi jesteśmy w stanie dostarczyć wam produkt, mieszczący dwie gry, tym samym będziecie w stanie zaoszczędzić miejsce na waszej planszówkowej półce.
30% rabatu
139,97
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Osadnicy: Wykreślane Imperium PORTAL
Zmęczeni nieustannymi wojnami na swoich rodzinnych ziemiach osadnicy wyruszyli w drogę w poszukiwaniu spokojniejszej krainy. Zbudują nowe domy, obsieją nowe pola i rozpoczną zupełnie nowy rozdział w swoim życiu. Osadnicy: Wykreślane Imperium to gra, w której gracze zarządzają zasobami rozbudowując swoją osadę o nowe specjalne budynki oraz o mury, nowe pola i chaty Zawartość: 4 specjalne kości 48 arkuszy Wioski - tryb rywalizacji 48 arkuszy Wioski - tryb przygodowy 96 arkuszy Imperium 5 żetonów Przysług 4 ołówki 1 instrukcja Liczba graczy: 1 - 4 Wiek: 10 + Czas rozgrywki: 30 minut
28% rabatu
57,92
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Podwodne Miasta PORTAL
Podwodne Miasta PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Ziemia jest przeludniona. Kolonizacja Marsa jak zwykle wydaje się możliwa do przeprowadzenia… ale dopiero za kilkadziesiąt lat. Tylko jedna droga pozostała otwarta dla ekspansji ludzkości: świat pod powierzchnią morza. Podwodne Miasta to najnowsza gra Vladimira Suchego, twórcy takich przebojów jak Pulsar 2849, Last Will, czy Shipyard. Gra stała się jednym z przebojów targów Essen 2018, a prawa do jej wydania kupiło wydawnictwo Rio Grande Games (wydawca takich przebojów jak Race for the Galaxy czy Dominion!). Podwodne Miasta to eurogra przeznaczona dla miłośników cięższych tytułów takich jak Teotihuacan czy Mage Knight. Wiele ścieżek do zwycięstwa, ciężkie wybory i unikalna mechanika, która zapewniła Podwodnym Miastom nominacje do nagrody Golden Geek w kategoriach Game of the Year oraz Best Strategy Board Game. Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 40 minut na osobę
30% rabatu
153,97
219,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Aeon's End: Wieczna Wojna PORTAL
Gravehold jest ostatnim bastionem Świata-Który-Był. W miarę nasilania się ataków stworzeń znanych jedynie jako Bezimienni, z samej Otchłani przybywa garstka dziwnych ocalałych. Czas pokażec czy ocalą Gravehold, czy też doprowadzą do jego upadku. Aeon's End: Wieczna Wojna jest kooperacyjną grą z mechanizmem budowania talii, gdzie talia nigdy nie jest tasowana, zróżnicowany porządek tury symuluje chaos bitwy, a zarządzanie talią powoduje, że każda decyzja ma znaczenie. W każdej rozgrywce staniesz w szranki z innym Nemezis, każde z unikalnym zestawem umiejętności i wymagającym innej strategii do pokonania. Wieczna Wojna jest samodzielną grą, zawierającą wszystko, czego potrzeba do rozgrywki. Wieczną Wojnę można połączyć z Aeon's Endem dla dodatkowych możliwości rozgrywki. Liczba graczy: 1-4 Wiek: 14+
30% rabatu
111,97
159,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Inis: Pory Roku PORTAL
Bardowie nadal snują swe opowieści. Dni przemijają, a fale rozciągają się na horyzoncie, który wydaje się być bliżej niż kiedykolwiek. Krwawe bitwy przeplatają się bez końca z uświęconymi obrządkami, tworząc cykl, którego klany nie potrafią przerwać. Świętujcie w Imbold, Beltane, Lugnasad i Samhain, niezwykłe dni, które nadają rytm odwiecznemu tańcu pór roku! Gdyż będziecie potrzebować zarówno letniej bryzy jak i zimowych chmur, by pożeglować w kierunku nowych wysp, o których głośno na morzu. Nadszedł czas królów morza i dawno zapomnianych mitów. Czas nowych bohaterów. Przed wami nowe opowieści o Wielkich Królach Inis. To rozszerzenie dodaje komponenty dla 5. Gracza. Wprowadza także do gry nowe mechaniki, takie jak kafle Portów, morskie podróże i planszę pór roku. Zwiększa także liczbę Terenów, kart Akcji i Eposu. Wiek: 14+ Liczba graczy: 2 - 4
28% rabatu
108,64
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
9
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka