Praktyka przekonywania czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
Autor:
Jarosław Kordziński
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8324621571
EAN:
9788324621576
oprawa:
Miękka
format:
14.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
181
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
20,52 zł
Cena detaliczna:
27,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,49 zł
Opis produktu
Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!
Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:
Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|