Projektowanie strategii marki
Wydawca:
SLOWA I MYSLI
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363566968
EAN:
978-83-63566-96-8
oprawa:
MIĘKKA
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
37,42 zł
Cena detaliczna:
57,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł
Opis produktu
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki.Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.Z książki dowiesz się m.in.:•o marce – czym jest i dlaczego jest taka ważna w biznesie,•o strategii marketingowej – dlaczego niezbędne jest określenie wizji i drogi jej osiągania,•o analizie – dlaczego określenie punktu wyjścia wpływa na strategię,•o segmentacji – dlaczego poznanie klienta jest warunkiem sukcesu,•z jakich ważnych elementów składa się strategia marki,•jak pozycjonować markę, by skutecznie wyróżniała się na rynku,•jak zaprojektować strategię marki, by jej przekaz był zrozumiały.Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka – będąc kolejnym produktem na półce – stała się jedynym wyborem konsumenta.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|