Okładka książki Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

Wydawca: WSiP
wysyłka: 48h
ISBN: 9788302190629
EAN: 9788302190629
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 320
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
10% rabatu
65,40 zł
Cena detaliczna: 
72,30 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,44

Opis produktu

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji. Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej. Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości. Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj