Turysta senior na rynku usług hotelarskich
Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seniorów. Autorki prezentują najnowsze zagadnienia związane z tendencjami i rozwojem rynku usług hotelarskich, odnoszą się do nowych trendów, zmian pokoleniowych, nowych potrzeb turystów seniorów, a także ich podziału na różne segmenty. (…) Poruszana w monografii tematyka może być interesująca dla różnych kręgów odbiorców reprezentujących zarówno stronę praktyczną rynku usług hotelarskich, jak też osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną na ten temat. Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
27% rabatu
32,12
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opowieści pokładowe
Opowieści pokładowe
Wydawca: Zona Zero
wysyłka: 48h
"Przygoda. Wielki świat u stóp. Leonardo DiCaprio w stroju kapitana linii lotniczych otoczony wianuszkiem pięknych stewardes. Codziennie w innym zakątku globu. Hollywoodzkie uśmiechy. I pensje wzbijające się w przestworza jak dreamlinery. To wszystko przychodzi nam do głowy, kiedy pada słowo „stewardesa”. Poznajemy codzienną rzeczywistość tego zawodu – zajrzymy za zasłonkę z napisem „Staff only”. Teresa Grzywocz pracowała w największych i tych egzotycznych liniach lotniczych, miała okazję poznać również trasy czarterowe i linie lowcostowe. Po latach – przesiadła się na menedżerskie jety. Pracę stewardesy poznała więc od podszewki. Piloci, pasażerowie, koledzy z personelu pokładowego – galeria postaci latających wysoko, choć nie zawsze z anielskimi skrzydłami u ramion. Niecodzienne sytuacje, celebryci, zwierzęta na pokładzie i różnice kulturowe, które w sytuacji stresowej nie zawsze dadzą się zamieść pod samolotowy dywanik. Jeśli marzysz o lataniu – to książka dla ciebie. Marzenia, które dadzą się zrealizować, ale też koszty, wyrzeczenia i przyziemność lotów na wysokościach. Lepiej zapnij pasy. Jeśli ciśnienie w kabinie gwałtownie spadnie, maski opadną automatycznie. Każdemu. Jesteśmy już na pasie startowym. Czekamy tylko na ciebie. My zawsze czekamy na VIP-ów. "
35% rabatu
22,80
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Odetchnij
Odetchnij
Wydawca: Buchmann
wysyłka: 48h
Odetchnij to nietypowy przewodnik po agroturystykach ukrytych w najdalszych zakątkach Polski. Aleksandra Bogusławska, autorka popularnego bloga Duże Podróże, wybrała się w podróż w poszukiwaniu ludzi, którzy nie bali się zaryzykować. Rzucili wszystko i otworzyli domy gościnne. Razem z autorką zaglądamy do nich i poznajemy niesamowite historie ich gospodarzy. Książka Bogusławskiej to nie tylko typowy przewodnik z ciekawymi miejscówkami na weekend, ale też inspirująca opowieść dla tych, którzy zawsze marzyli, żeby zostawić wszystko i uciec z miasta. Oprócz konkretnych adresów i pięknych fotografii znajdziemy w niej ciekawe informacje dotyczące okolicznych atrakcji i pyszne polecenia kulinarne. Odetchnij to pozycja, która może zmienić myślenie o podróżowaniu.
33% rabatu
26,79
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Pozdrawiam z Demoluda
" Bratnie kraje socjalistyczne okiem pilotki wycieczek Jaka tak naprawdę była Polska Rzeczpospolita Ludowa? Jak to często bywa, również w tym przypadku punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Miejscem zaś, z którego autorka spogląda na socjalistyczną rzeczywistość, jest fotel autokaru wiozącego polskich wycieczkowiczów do bratnich krajów demokracji ludowej. Młoda wrocławianka Aneta, ukończywszy kurs dla pilotów wycieczek zagranicznych, podróżuje z grupami polskich turystów do krajów obozu socjalistycznego. Wrodzona ciekawość świata i ironiczne poczucie humoru bohaterki pomagają jej w bacznym obserwowaniu i komentowaniu niełatwego życia rodaków u schyłku PRL-u. Wszechobecne kolejki, puste półki sklepowe, szarość i bylejakość... I przemożna chęć wyrwania się choć na chwilę do innego, bardziej dostatniego świata, gdzie wszystko wydaje się łatwiejsze. Ta trochę śmieszna, trochę straszna opowieść zabierze was w podróż do epoki, która do dziś dla wielu Polaków jest niewyczerpanym źródłem anegdot i słodko-gorzkich wspomnień. W każdym razie szwagier parokrotnie słyszał, że zagraniczne wczasy nie tylko mogą „się zwrócić”, ale nawet można zarobić na następne. Jeżeli interesy się udadzą, rzecz jasna. To znaczy: kupi się tutaj, sprzeda tam i przywiezie do Polski coś. TO COŚ, co pozwoli w dostatku funkcjonować przez czas nieokreślony. Warunek był jeden: za wszelką cenę do tej legendarnej, złotodajnej Bułgarii musiał wyjechać. Do socjalistycznego eldorado. Do krainy międzynarodowego biznesu, płynącej wartko obcą walutą. Wieści gospodarcze pochodziły od cioci, od własnej teściowej szwagra, od pani z kiosku za rogiem, jeszcze od kilku kolegów z pracy. Były zatem prawdziwe i potwierdzone. "
35% rabatu
25,48
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
A Adi powiedział…
Każda wielka przygoda ma swój mały początek - tak mały, jak podmiejska działka lub łąka za płotem domu. Do jej przeżycia nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, grubego portfela czy dostępu do internetu. Wystarczy odrobina chęci, ciekawość świata i wyobraźnia. A Adi powiedział… to poradnik, który łączy w sobie proste, ale wciągające wyzwania z zakresu bushcraftu (czyli eksplorowania okolicznych krzaków, zarośli i terenów zielonych), ciekawe porady oparte na praktyce oraz nieskomplikowane podejście do otaczającej nas przyrody. Niektóre z wyzwań tu opisanych, takie jak rozpalanie ogniska, posługiwanie się ostrymi narzędziami, jedzenie dziko rosnących roślin czy wędrowanie i biwakowanie w nieznanym terenie, mogą wydawać się nieco ryzykowne, ale tylko wtedy, jeśli nie są robione zgodnie z regułami. Lekka, nieco przekorna forma, ciekawe anegdotki i zadania sprawią, że ten poradnik stanie się ulubionym towarzyszem wypraw.
32% rabatu
25,09
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Obsługa podróżnych w portach i terminalach. Kwalifikacja AU.33. Część 2
Podręcznik do nauki zawodu technik eksploatacji portów i terminali – zawiera treści z zakresu kwalifikacji AU.33 (Obsługa podróżnych w portach i terminalach). Autorki zaprezentowały wiedzę na temat procesu obsługi podróżnych w portach i terminalach. Przedstawiły m.in. sposoby przygotowania materiałów informacyjnych dla podróżnych, udzielania im informacji w terminalach pasażerskich i sporządzania dokumentacji związanej z obsługą. Wskazały dokumenty wymagane od podróżnych w terminalach pasażerskich, omówiły obsługę pasażerów zgodnie z obowiązującymi procedurami, także w sytuacjach kryzysowych. Szczegółowo opisały działania związane z przewozem osób chorych, niepełnosprawnych i wymagających szczególnej opieki. Podręcznik pozwala także zapoznać się z obsługą urządzeń do kontroli osób i bagażu w portach lotniczych.Treści teoretyczne wsparto licznymi przykładami i ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono słowniczek pojęć i terminów branżowych oraz wykaz podstawowych pojęć w językach polskim, angielskim i niemieckim.
11% rabatu
38,27
43,00 zł
Dodaj
do koszyka
Obsługa podróżnych w portach i terminalach. Kwalifikacja AU.33. Część 1
Podręcznik do nauki zawodu technik eksploatacji portów i terminali zawiera treści z zakresu kwalifikacji AU.33 (Obsługa podróżnych w portach i terminalach). Prezentuje wiedzę na temat organizowania i wykonywania obsługi podróżnych w portach i terminalach. Przedstawia m.in. oczekiwania klientów, technologie informatyczne w procesie planowania, organizacji oraz eksploatacji portów i terminali, oferty usług dla podróżnych i etapy obsługi podróżnych w terminalach pasażerskich. Pozwala zapoznać się z dokumentacją związaną z planowaniem obsługi podróżnych. Wskazuje też normy i przepisy prawa dotyczące transportu i obsługi podróżnych.Treści teoretyczne wsparto licznymi przykładami i ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono słowniczek pojęć i terminów branżowych oraz wykaz podstawowych pojęć w językach polskim, angielskim i niemieckim.
11% rabatu
39,43
44,30 zł
Dodaj
do koszyka
Sakroturyzm w dobie globalizacji
Książka Sakroturyzm w dobie globalizacji. Studium transdyscyplinarne jest awangardowym i unikalnym projektem w literaturze światowej polegającym na przezwyciężeniu wąskiej koncepcji religii, wypełniającym lukę w polskiej literaturze teologicznej, socjologicznej i pedagogicznej. Zawiera bardzo kompetentne i oryginalne, jak również profesjonalne ujęcie trudnego pod względem metodologicznym zagadnienia. Przedstawione w niej badania wprowadzają czytelnika w problematykę sakroturyzmu jako dyscypliny naukowej na wysoce refleksyjnym, transdyscyplinarnym poziomie interpretacji. Głębokie przemyślenia i analizy zmierzają jednocześnie do ukazania transcendentnego wymiaru sakroturyzmu, który autor definiuje w następujący sposób: „[...] to taki rodzaj indywidualnego lub grupowego turyzmu do miejsc kultu religijnego, podczas którego dochodzi do odkrywania i przez˙ywania sfery sacrum w dialogu transkulturowym i transreligijnym”. Sakroturyzmu jako dyscypliny naukowej nie moz˙na mylic´ z sakroturystyka?, która dotyczy wymiaru praktycznego, jednego z obszarów działalnos´ci branz˙y turystycznej. Wraz z sakroturyzmem, jako dyscypliną uniwersytecką opartą na solidnych badaniach naukowych, równiez˙ turystyka (praktyczna) w postaci sakroturystyki powinna otrzymac´ wyraz´ny impuls rozwojowy odpowiadaja?cy duchowi czasu. Książka adresowana jest do jak najszerszej grupy osób zajmuja?cych sie? badaniami naukowymi w obszarze szeroko rozumianej branz˙y turystycznej, a zwłaszcza do studiuja?cych kierunek turystyka i re-kreacja oraz zatrudnionych w przemys´le turystycznym.
18% rabatu
51,66
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej
Publikacja poświęcona jest roli jakości pracy w procesie rywalizowania o kapitał ludzki przez podmioty gospodarki turystycznej. Jakość pracy, jako instrument konkurowania, za pośrednictwem którego dostarczana jest nosicielom kapitału ludzkiego wartość, jest ważnym narzędziem tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku turystycznym, gdyż oddziałuje na decyzje pracobiorców dotyczące nawiązywania i rozwiązywania relacji z pracodawcami oraz na ich gotowość do aktywnego angażowania swojego potencjału w osiąganie celów zatrudniających organizacji. Monografia składa się z dwóch części. Pierwsza część poświęcona jest teoretycznym podstawom rozważań nad rolą jakości pracy w konkurowaniu o kapitał ludzki na współczesnym rynku turystycznym. W szczególności uwagę poświęcono istocie i cechom kapitału ludzkiego oraz jego miejscu w strukturze źródeł przewagi konkurencyjnej. Na tym tle zaprezentowano koncepcję jakości pracy oraz jej determinanty i następstwa, a także ilościowe i jakościowe aspekty zatrudnienia w gospodarce turystycznej. Druga część opracowania stanowi empiryczną weryfikację zależności pomiędzy jakością pracy a potencjałem konkurencyjności na rynku turystycznym. Weryfikacji tej dokonano na podstawie ogólnopolskich badań pierwotnych przeprowadzonych wśród aktualnych i potencjalnych pracobiorców. Aktualnymi pracobiorcami są osoby świadczące pracę w tzw. charakterystycznych rodzajach działalności turystycznej (tj. podmiotach prowadzących działalność usługową związaną z zakwaterowaniem, wyżywieniem, organizacją turystyki i pośrednictwem turystycznym, transportem pasażerskim oraz kulturą, rozrywką i rekreacją). Książka zainteresuje specjalistów zajmujących się planowaniem rozwoju turystyki na szczeblu lokalnym, regionalnym i krajowym, w szczególności przedstawicieli organów administracji rządowej i samorządowej oraz lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych, członków stowarzyszeń i organizacji branżowych skupiających przedsiębiorców funkcjonujących na rynku turystycznym oraz osoby odpowiedzialne za kształtowanie programów studiów dla kierunków związanych z turystyką.
13% rabatu
41,76
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., - metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów). „...Na rynku księgarskim nie było dotychczas pozycji, która odnosiłaby się do jakości zarówno usług turystycznych, jak i rekreacyjnych. Autorzy podjęli skuteczną próbę przełożenia uniwersalnych wymagań norm międzynarodowych na realia branżowe, które zawierają szeroką gamę usług, np. hotelarskich, transportowych, rekreacyjnych, gastronomicznych, obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Istotnym walorem publikacji jest niewątpliwie fakt, że opisy metod, narzędzi czy wreszcie standardów zarządzania wzbogacone zostały przykładami praktycznymi." Prof. nadzw. dr hab. Piotr Jedynak Dyrektor Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie „...Autorzy zawarli w publikacji: specyfikację i aktualizację norm branżowych; uwzględnienie rekreacji, która dotychczas w zakresie jakości nie była opisywana, a także uzupełnili dotychczas stosowane metody pomiaru i sterowania jakością w usługach turystycznych i rekreacyjnych o narzędzia współcześnie wykorzystywane... Książka ma duże walory użyteczne i poznawcze. Dotyka trudnej tematyki przedstawionej przystępnym językiem w interesujący sposób..." Prof. nadzw. dr hab. Wiesław Drobek Kierownik Katedry Geografii i Ekonomiki Turystyki Instytut Turystyki i Rekreacji, Politechnika Opolska
25% rabatu
44,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych
Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania – obecnego lub potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, niewątpliwie kształtują wizerunek miasta organizatora. Ewolucja tego wizerunku oraz jego ewaluacja stały się główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono opis takich kategorii, jak m.in.: turystyka religijna, turystyka miejska, wydarzenia, wizerunek miasta. Rezultaty badań mają walor aplikacyjny dla zarządzających miastem oraz podmiotów branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w zakresie oceny wizerunkowej miasta badanych subpopulacji (mieszkańców i turystów Krakowa). Wielowątkowy dobór treści może stanowić atrakcyjne opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką i marketingiem terytorialnym. Monografia jest wartościowym źródłem informacji dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, ale innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.
13% rabatu
77,43
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ekonomia z elementami gospodarki turystycznej i rekreacyjnej
Podręcznik z zakresu ekonomii przeznaczony dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja, a także kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy w sobie treści, które w tradycyjnym systemie kształcenia przekazywane są w ramach dwóch komplementarnych względem siebie, ale jednak odrębnych przedmiotów: Ekonomii i Ekonomiki turystyki i rekreacji. Autorzy w ramach jednej publikacji zebrali niezbędną studentom ogólną wiedzę ekonomiczną z wiedzą przedmiotową – poszczególne zagadnienia ekonomiczne zostały od razu przeniesione na grunt kierunkowych zainteresowań studenta. Ułatwia to odbiór prezentowanych treści i poprawia efektywność procesu dydaktycznego – tak w zakresie poznania podstaw ekonomii, jak i w aspekcie kierunkowym – związanym ze zrozumieniem mechanizmów kierujących ekonomicznymi wyborami uczestników turystyki i rekreacji. Struktura podręcznika została określona na podstawie programów przedmiotów Ekonomia i Ekonomika turystyki i rekreacji. Treści zostały dobrane tak, aby podręcznik mógł być zrealizowany w ramach godzin wynikających z powszechnych standardów kształcenia, tj. w wymiarze łącznym ok. 120 godzin lekcyjnych. Zespół autorski tworzą pracownicy Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.
15% rabatu
84,15
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Hotelarstwo
W książce kompleksowo przedstawiono zasady organizacji oraz funkcjonowanie obiektu hotelarskiego. Autorzy przedstawili: rolę obiektów noclegowych we współczesnej gospodarce; tworzenie struktury funkcjonalnej takiego obiektu i jej główne elementy; kształtowanie komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa hotelarskiego i ich zakres pracy; najistotniejsze cechy osobowości i niezbędne kwalifikacje hotelarzy; charakterystykę grup i segmentów gości hotelowych; zasady komunikacji między gospodarzami a gośćmi; reklamacje usług hotelowych oraz kwestie bezpieczeństwa i higieny pracy w obiekcie hotelarskim. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką w wyższych uczelniach różnych typów. Może też być wykorzystywana przez nauczycieli i wykładowców w szkołach średnich i pomaturalnych kształcących w specjalnościach: hotelarstwo i turystyka. Z pewnością przyda się również osobom, które chciałyby pokusić się o zorganizowanie i prowadzenie obiektu oferującego noclegi
20% rabatu
55,92
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zbiór zadań przyg. do egz. potwierdzającego TG.12.
Zbiór przeznaczony dla zawodu technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji TG.12. ""Planowanie i realizacja usług w recepcji"". Zawiera 5 zestawów, w skład których wchodzą testy i zadania praktyczne, mające za zadanie pomóc uczniom przygotować się do egzaminu zawodowego. Każdy zestaw to przykładowy egzamin zawodowy (część pisemna i część praktyczna). W książce zamieszczone są odpowiedzi do wszystkich zestawów.
13% rabatu
22,62
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sztuka przetrwania w terenie lawinowym
Książka w przystępny sposób zaznajamia z zagadnieniami zachowania bezpieczeństwa w terenie lawinowym. Autorzy, doświadczeni przewodnicy, w żartobliwej formie prezentują, jak przygotować się do zimowej wycieczki, jak wybierać trasę, jak podejmować decyzje i jak postępować w razie wypadku. Obowiązkowa lektura dla tych, których ciągnie w dzikie, ośnieżone góry.
29% rabatu
25,56
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Odpowiedzialność przedsiębiorcy turystycznego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świa
Przedmiotem niniejszej publikacji jest całościowa analiza zagadnień związanych z odpowiedzialnością kontraktową przedsiębiorców turystycznych względem nabywców usług turystycznych, zarówno w przypadku pojedynczych usług, jak i usług pakietowych, tj. imprez turystycznych. W publikacji omówione zostały budzące wątpliwości interpretacyjne zagadnienia teoretyczne oraz problemy praktyczne, takie jak m.in. kwestia zakresu odpowiedzialności organizatorów turystyki, konsekwencje niedokonania przez przedsiębiorcę turystycznego obowiązków rejestracyjnych czy odpowiedzialność za szkodę niemajątkową wynikającą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w postaci tzw. zmarnowanego urlopu. Podstawowym założeniem niniejszej publikacji jest kompleksowość-w ramach niniejszych rozważań omówione zostały zasady odpowiedzialności różnych podmiotów działających na rynku usług turystycznych: organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, agentów turystycznych, przewodników turystycznych i pilotów wycieczek oraz hotelarzy.
21% rabatu
31,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Determinanty funkcjonowania i rozwoju uzdrowisk w Europie
Praca podejmuje aktualne zagadnienia dotyczące analizy i oceny różnorodnych determinant związanych z funkcjonowaniem oraz rozwojem gmin uzdrowiskowych w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Z recenzji dr hab. Tomasza Wołowca, prof. WSEiL w Lublinie
15% rabatu
41,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zrównoważona turystyka
Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym. Przewiduje się uruchomienie zintegrowanego produktu turystycznego, umożliwiającego efektywne prowadzenie działań promocyjnych, co będzie stymulować ruch turystyczny i przyczyni się do wzrostu gospodarczego. W niniejszej książce autorzy proponują budowę zintegrowanego produktu turystycznego wokół idei miejskiej zrównoważonej turystyki oraz oferują narzędzia ewaluacyjne umożliwiające ocenę współpracy miasta z wyższymi uczelniami i korporacjami ICT we wdrażaniu pilotażowych rozwiązań. Na potrzeby publikacji stworzono listę potencjalnych pilotażowych projektów ICT wspierających strategię miejskiej zrównoważonej turystyki, m.in. budowy smart society w ramach projektów rewitalizacyjnych realizowanych na podobnej zasadzie, jak w korporacji Panasonic w Tokio czy Berlinie. Zaproponowano metodę oceny i hierarchizacji projektów ICT wspierających rozwój miejskiej zrównoważonej turystyki, pozwalającą oszacować wartość współpracy miasta z interesariuszami przy realizacji wspólnych projektów innowacyjnych.
13% rabatu
43,41
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Turystyka i turysta nad Bałtykiem
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych z turystyką.
8% rabatu
32,84
35,70 zł
Dodaj
do koszyka
Rynek biur podróży w Polsce
Zmieniający się rynek usług turystycznych w Polsce i na świecie oraz zmiany w jego otoczeniu zmuszają do stałego monitorowania tej branży. Przedstawiona publikacja jest próbą analizy funkcjonowania rynku biur podróży. Czytelnik dowie się z niej między innymi o: • sytuacji finansowej biur podróży, • instrumentach ustawowych redukujących ryzyko upadłości biur podróży, • instytucjach kontrolno-wspomagających na rynku biur podróży, • ubezpieczeniach zabezpieczających klientów biur podróży przed problemami finansowymi, • kosztach leczenia za granicą.
25% rabatu
37,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka