Pitch Car
Pitch Car
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Wyścigi na dużym torze!PitchCar jest o 1/3 większy od PitchCara mini - większe tory, większe bolidy, większe emocje!Zbuduj swoją własną trasę, wybierz samochód... i pstryknij go! Musisz wybrać najlepszą trajektorię i tak pokierować swój bolid, aby znaleźć się przed konkurentami. Możesz w tym celu wykorzystywać bandy, ale uważaj - wypadniecię poza tor to dodatkowa kara.PitchCar to współczesna wersja ""kapsli"", w której gracze ścigają się drewnianymi samochodzikami po torze złożonym z 16 części.Jak w to się gra?Najpierw gracze budują trasę z dostępnych elementów - instrukcja podpowiada tu 11 możliwych rozwiązań, ale nie ma problemu aby wymyślić własny tor - dzięki modularnej budowie każdy wyścig może być inny.Następnie przeprowadzana jest runda kwalifikacyjna - gracze kolejno pokonują cały tor. Ten z nich, który okrąży całość przy użyciu najmniejszej liczby ruchów zdobywa pole position, czyli we właściwym wyścigu będzie startował z pierwszej pozycji. Kolejni gracze ustawiają się za nim i wyścig się rozpoczyna!Wypadnięcie poza tor, przewrócenie pionka do góry nogami (dachowanie) lub wypchnięcie za tor innego bolidu powoduje, że Twoja formuła wraca na miejsce, z którego wykonywany był ruch.Wyścig kończy się po trzecim okrążeniu.Zawartość pudełka:16 drewnianych elementów trasy (6 prostych, 10 zakrętów)8 drewnianych bolidów + naklejki16 plastikowych barierekBardzo polecamy nabycie dodatków do tej gry! Dzięki nim można zbudować wszystkie tory odzwierciedlające oryginalne trasy Formuły 1! Jak zbudować te trasy widać w poniższej galerii.
25% rabatu
149,96
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Miszmasz! - Gramy REBEL
Miszmasz! - Gramy REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Miszmasz! to niesamowicie dynamiczna gra imprezowa, za której powstanie odpowiada Thomas Vuarchex - jeden z twórców bijącej rekordy popularności gry zręcznościowej - Jungle Speed. W swoim najnowszym dziele wprowadził kilka zmian, które jeszcze usprawniają rozgrywkę.Naszym celem jest zebranie pięciu par identycznych kart. Początkowo z łatwością znajdujemy pasujące wzory. Jednak z czasem wyłożonych kart jest coraz więcej, a że wszystkie one biorą udział w grze, to przyglądamy się stołowi z rosnącym skupieniem i napięciem!Instrukcja zawiera kilka wariantów rozgrywki, dopasowanych do graczy ceniących bezpośrednią rywalizację, jak i tych, którzy stawiają na współpracę.
23% rabatu
50,00
64,94 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta REBEL
Nie ma dwóch takich samych talii na świecie! KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Nastał "Czas Wstąpienia"! A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same! Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Amber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu. Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał. Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!
11% rabatu
31,11
34,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy REBEL
Drugi zestaw startowy a w nim dwie unikalne talie! KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Nastał "Czas Wstąpienia"! A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same! Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Amber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu. Pakiet startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.
11% rabatu
97,86
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Dobble Wodoodporne REBEL
Dobble Wodoodporne REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Zanurkuj z pluskiem po zwycięstwo wszędzie tam, gdzie porwie Cię fala przygody, dzięki zupełnie nowej, bardzo trwałej i wodoodpornej wersji ulubionej gry rodzinnej! Dobble wodoodporne to 55 kart, na których znajdziecie po 8 symboli związanych z morzem i plażą. Na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny symbol. Niezależnie od tego, czy grasz w pubie, nad jeziorem, na basenie czy w wannie, Twoim celem jest jak najszybciej odnaleźć wspólny symbol i wygrać! Zanim zaczniecie grę… Wylosujcie dwie karty i połóżcie je odsłonięte na stole czy ręczniku. Poszukajcie powtarzającego się na nich symbolu. Pierwszy gracz, który znajdzie odpowiedni symbol i głośno go nazwie, losuje i kładzie na stole dwie kolejne karty. Możecie grać w ten sposób tak długo, jak macie ochotę! - Ta, ta, no... Syrenka! - No co Ty! Przecież to wiaderko! Uwaga! Dwie karty zawsze łaczy tylko jeden symbol! Dobra robota! Teraz już wiecie, jak grać w Dobble! Dlaczego musisz mieć tę grę? Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie! Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. Liczba graczy: 2 - 8 osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 15 minut
29% rabatu
49,66
69,95 zł
Dodaj
do koszyka
T.I.M.E Stories: Bractwo Wybrzeża REBEL
Wciągnijcie na maszt flagę agencji T.I.M.E i przygotujcie się do wypłynięcia na pełne morze z Bractwem Wybrzeża, siódmym dodatkiem do gry T.I.M.E Stories! Czterech doświadczonych agentów zostało wysłanych na XVII-wieczne Karaiby. Niestety kontakt z nimi został zerwany, a ich obecna lokalizacja nie jest znana. Nosiciele, o których mowa, to czwórka braci, znanych korsarzy. Twoja pomoc jest potrzebna, żeby ich wytropić. Czym prędzej zbierz załogę i dobrze się przygotuj – na wodach, na które zostaniesz wysłany, może się zdarzyć absolutnie wszystko. Aby zagrać w ten scenariusz, musisz posiadać grę podstawową T.I.M.E. Stories Zawartość pudełka: karty (70x120 mm) Wiek 14+
11% rabatu
88,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Dungeons & Dragons: Zestaw Startowy REBEL
Eksploruj podziemne labirynty! Plądruj wielkie skarbce! Walcz z legendarnymi potworami! Zestaw Startowy jest wprowadzeniem do wypełnionej akcją i niesamowitymi przygodami, najpopularniejszej gry fabularnej na świecie, jaką jest Dungeons & Dragons®! W tym pudełku znajdują się najważniejsze zasady, a także wszystko inne, co jest potrzebne do rozpoczęcia niesamowitej przygody w świecie okrutnych smoków i dzielnych poszukiwaczy przygód! W pudełku znajdziesz: Zasady dla początkujących, które pozwolą Tobie i Twoim graczom w pełni cieszyć załączoną przygodą. W tym podstawy prowadzenia D&D, schemat walki, zasady dotyczące podróżowania i rzucania czarów. Jedną z najlepszych do tej pory opublikowanych przygód w świecie Zapomnianych Krain, która przeprowadzi drużynę od pierwszego aż do piątego poziomu, a także za pomocą wskazówek pomoże początkującemu Mistrzowi Podziemi. Pięć zawczasu przygotowanych kart postaci, z których każda na odwrocie ma wszystkie informacje potrzebne do grania daną postacią. Podstawowy zestaw kości potrzebny, aby rozpocząć grę. Jeśli zastanawiasz się, gdzie zacząć swoją przygodę z D&D®, ten produkt zapewni Ci wszystko to, czego potrzebujesz! Wiek graczy: 12+
11% rabatu
80,06
89,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dungeons&Dragons: Player's Handbook Podr. Gracza
Przygotuj się na przygodę!Wszystko, czego potrzebujesz, aby stworzyć postać i rozpocząć swoją przygodę z najpopularniejszą grą RPG na świecie!Player's Handbook (Podręcznik gracza) to najważniejsze źródło wiedzy dla wszystkich grających w Dungeons & Dragons(R). Zawiera zasady dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, jej pochodzenia i umiejętności, eksploracji i walki, a także wyposażenia, czarów i wielu innych aspektów gry.Skorzystaj z tej książki, aby stworzyć ekscytujące postacie należące do legendarnych ras i klas D&D.W podręczniku znajdziesz:- wstęp dotyczący tego jak grać w grę fabularną Dungeons & Dragons;- rozdział, który przeprowadzi krok po kroku przez proces tworzenia nowych bohaterów;- opisy przeróżnych ras, klas, cech osobowości, sprzętu a także przeszłości postaci graczy;- wyjaśnienie mechanicznych aspektów gry w D&D, od statystyk, przez testy, walkę i trudy życia codziennego związane z podróżowaniem;- zasady używania magii i ponad 300 unikalnych zaklęć;- opis stanów postaci;- sfery egzystencji i cały panteon bóstw gotowych do wykorzystania w grze;- oficjalną kartę postaci.Dzięki Dungeons & Dragons zanurzysz się w świecie pełnym przygód. Odkryjesz starożytne ruiny i zbadasz niebezpieczne podziemia. Będziesz walczyć z potworami i poszukiwać legendarnych skarbów. Wraz ze swoimi towarzyszami zdobędziesz doświadczenie i moc podczas wędrówek po nieznanych krainach.Świat potrzebuje bohaterów. Czy odpowiesz na wezwanie?Piąta edycja Dungeons & Dragons to najnowsza odsłona najbardziej popularnej gry fabularnej na całym świecie wydawanej od 1974 roku, aktualnie przez wydawnictwo Wizards of the Coast. Podręcznik gracza stanowi jeden z trzech podręczników podstawowych, obok Monster Manual (Księgi potworów) i Dungeon Master's Guide (Przewodnik Mistrza Podziemi).
13% rabatu
173,96
199,95 zł
Dodaj
do koszyka
Implodujące Kotki REBEL
Implodujące Kotki REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Zupełnie nowe karty, zupełnie nowe żarty, jeszcze więcej wybuchów i dodatkowy, szósty gracz przy stole! To i jeszcze więcej znajdziecie w tym niepozornym pudełeczku, które stanowi dodatek do puchatej rosyjskiej ruletki – Eksplodująch Kotków. Wraz z rozszerzeniem do gry dołącza nowy rodzaj karty – Implodujący Kotek. Gdy pociągniesz go z talii, nie wybucha od razu! Zamiast tego umieszczasz go w wybranym przez siebie miejscu talii ODKRYTEGO, więc od tej pory będzie wiadomo, gdzie się znajduje. Gracz, który będzie musiał go dobrać, będzie w nie lada opałach, bo na Implodującego Kotka nie działa karta rozbrojenia. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eksplodujące Kotki. Zawartość pudełka: 20 kart kołnierz wstydu instrukcja Wiek 12+
23% rabatu
34,61
44,95 zł
Dodaj
do koszyka
KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy REBEL
Zestaw startowy oraz dwie unikalne talie! KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Amber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu. Zestaw startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie talie treningowe oraz dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.
11% rabatu
133,46
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy #3 REBEL
Pakiet zawiera 3 dodatkowe karty w edycji polskiej. Wspólnota Arkadyjska Grupy pierwszych osadników zjednoczyły się pod nazwą Wspólnoty Arkadyjskiej. Ta rozrastająca się społeczność postanowiła wziąć udział w terraformacji swojego nowego domu. Wspólnota Arkadyjska to korporacja mocno ekspansywna i z dużym zapasem stali na początku gry. Dzięki możliwości rezerwowania pól w ramach akcji, może zabezpieczyć swoje wpływy na powierzchni Czerwonej Planety na długo przed rzeczywistym ich wykorzystaniem. Jej zdolność wzmacniana jest dodatkowymi 3 megakredytami przychodu, otrzymywanymi za wykorzystanie zarezerwowanego wcześniej terenu. Recyclon Recycling jest drogą przyszłości, szczególnie na tej jałowej planecie. Właśnie dzięki niemu korporacja Recyklon jest najbardziej efektywnym deweloperem. Recyclon to korporacja-deweloper, która rozpoczyna grę z dodatkowym przychodem stali. Surowiec ten potrzebny jest do zmniejszania kosztu zagrywanych kart z symbolem budowli. Takie ustawienie początkowe ułatwia korzystanie z efektu stałego korporacji. Po zagraniu karty budowli, gracz kładzie jednego mikroba na swojej karcie korporacji. Gdy uzbiera dwa, może je wydać by podnieść swoją produkcję zielieni o 1 poziom, za każdy symbol na zagranej karcie. Splice: Genomika taktyczna Posiadająca patenty kluczowych lini genetycznych korporacja Splice jest najlepszym partnerem w projektach adaptacji mikroorganizmów do życia na Marsie. Grając korporacją Splice rozpoczynamy grę z dodatkową kartą, posiadającą symbol mikrobów. To doskonale łączy się z jej efektem trwałym, który wyjątkowo wpływa na wszystkich graczy przy stole. Gdy którykolwiek z graczy zagra kartę z symbolem mikrobów, otrzymuje dodatkowy bonus, jednocześnie wzmacniając korporacje Splice dodatkowymi megakredytami.
23% rabatu
4,65
6,00 zł
Dodaj
do koszyka
Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy #1 REBEL
Produkt zawiera dodatkową kartę do polskiej edycji Terraformacji Marsa:Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety wszystkich ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
23% rabatu
1,55
2,00 zł
niedostępny
Welcome To... Dodatek REBEL
Welcome To... Dodatek REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Czyli dodatek „Polowanie na pisanki”, „Dzień zagłady” i nowy wariant 1- osobowy! Zbierz jak najwięcej kolorowych pisanek Oto wielkanocny dodatek na który wszyscy czekali! Czy uda Ci się zbudować 3 osiedla tak, by w każdym znajdowały się co najmniej 3 pisanki? A może zdołasz znaleźć wszystkie pisanki ukryte na trzeciej ulicy? Pamiętaj, im więcej pisanek zbierzesz, tym więcej punktów otrzymasz na koniec gry! Nadciąga zagłada Zbliża się początek wojny atomowej... Przygotujcie się, budując jak największy schron przeciwatomowy! Czy pomieścisz co najmniej 50 mieszkańców lub spełnisz pozostałe kryteria stawiane przez ten radioaktywny wariant rozgrywki? Pokonaj konkurencję z firmy AAA Twoim przeciwnikiem jest biuro projektowe AAA (Architekci Alexisa Allarda). Zmierz się z jego pracownikami w walce o miano najlepszego architekta!
23% rabatu
26,91
34,95 zł
Dodaj
do koszyka
Welcome To... Miasteczko marzeń REBEL
Zaprojektuj przedmieście jak ze snów! W grze Welcome To… wcielamy się w architektów z lat 50-tych. Naszym celem jest zaprojektowanie jak najlepszego, najpiękniejszego i najbardziej funkcjonalnego zupełnie nowego miasta na terenie Stanów Zjednoczonych. Każdy z nas będzie miał te same możliwości (definiowane przez losowe karty), jednak to od nas zależy, jak zagospodarujemy swoje własne miasto. Na czym to polega? Każdy z graczy otrzymuje swój własny arkusz, na którym znajdują się trzy rzędy budynków oraz dodatkowe możliwości punktowania. Każdy będzie zapisywał swój wynik na własnym arkuszu. Kluczowe dla rozgrywki są pojawiające się na stole karty. Z jednej strony każdej karty znajduje się numer od 1 do 15, natomiast z drugiej – jeden z sześciu obiektów dostępnych w grze. Na początku rozgrywki karty dzielimy na trzy stosy i odkrywamy po jednej karcie z każdego z nich. W ten sposób każdy stos stanowi parę liczba (na wierzchniej z zakrytych kart) oraz obiekt (na wierzchniej z kart odkrytych). Każdy z graczy wybiera jeden z numerów i zapisuje go w na dowolnym pustym polu swojej planszy, a następnie rozpatruje efekt związany z odpowiadającym mu obiektem. Kiedy każdy dokona wyboru, runda się kończy i odsłaniany jest nowy zestaw kart. Podczas planowania swojego miasta należy pamiętać, że budynki w każdej alejce muszą mieć numery ułożone w kolejności od najmniejszego do największego. Niektóre pola mogą pozostawać puste. Obiekty umieszczane na planszy pozwalają nam zdobywać punkty zwycięstwa. Konkretne zasady punktowania są opisane na planszach graczy. Dodatkowo na każdą rozgrywkę losowane są trzy karty celów specjalnych – pierwsza osoba, która zrealizuje dany cel otrzymuje 7 punktów, kolejne już tylko 4 punkty. Dlaczego pokochasz tę grę? Zasady Welcome To… są bardzo proste i nadają się do wytłumaczenia w dosłownie kilka chwil. W połączeniu z neutralną tematyką gra staje się bardzo uniwersalna. W tej niewielkiej grze mamy do dyspozycji naprawdę wiele obszarów punktowania, co daje nam również sporo dróg do zwycięstwa. Każda kolejna partia to okazja, by wypróbować nową strategię i zaskoczyć pozostałych graczy! Brak negatywnej interakcji czyni z Welcome To… doskonałą grę familijną.
23% rabatu
61,56
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta REBEL
Nie ma dwóch takich samych talii na świecie! KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Amber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu. Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał. Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!
11% rabatu
31,10
34,94 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Zaginiony Klucz REBEL
Zaginiony Klucz REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Zaginiony klucz to zbudowana na współpracy gra towarzyska o bardzo uniwersalnym charakterze, oparta o dedukcję i zabawę ze skojarzeniami. To od waszego współdziałania i skutecznej komunikacji zależy, czy klucz zostanie odnaleziony! Na czym to polega? Osoby zasiadające do gry wybierają lidera – to on będzie odpowiadał za przekazywanie wskazówek, podczas gdy zadaniem pozostałych graczy będzie odnalezienie klucza. W ciągu czterech tur drużyna będzie eliminowała kolejne karty eksploracji tak długo, aż na stole pozostanie tylko jedna, właściwa. Ale uwaga – jeśli w którymkolwiek momencie zabawy gracze zdecydują się usunąć klucz, automatycznie przegrywają. Aby trafnie podejmować decyzje, gracze będą kierowali się podpowiedziami przywódcy oraz własną dedukcją. Karty eksploracji (wśród których jest klucz) oraz karty wskazówek (podawane przez lidera) są przedstawione za pomocą obrazków. Przekazując podpowiedzi lider będzie dzielił wskazówki na 3 kategorie: silnie związane z kluczem, lekko z nim związane oraz nie związane z nim w ogóle. W podobny sposób gracze mogą analizować własne skojarzenia, co powinno ułatwić im podejmowanie decyzji. Rozgrywka trwa 4 rundy, a w każdej z nich drużyna ma 3 minuty na podjęcie decyzji o tym, które karty eksploracji odrzuca. Jeśli po czwartej rundzie w grze została jedna karta eksploracji, a jej numer jest zgodny z numerem klucza – wygraliście! Dlaczego pokochasz tę grę? Zaginiony klucz to nie lada gratka dla wszystkich wielbicieli dedukcji i skojarzeń, którzy szukają nowych wyzwań i nietypowych form komunikacji. Podczas zabawy wykorzystujemy myślenie abstrakcyjne. W poszczególnych partiach mamy okazję wcielić się w dwie zupełnie różne role: lidera i odgadującego, które wymagają od nas uruchomienia zupełnie innych sposobów myślenia. Każda decyzja podejmowana przez uczestników jest istotna dla rozgrywki i może przesądzić o zwycięstwie lub przegranej. Dzięki prostym zasadom i szybkiemu przygotowaniu do gry, Zaginiony klucz jest bardzo uniwersalny i możemy zaproponować go wielu osobom, nawet tym nie grającym na co dzień w planszówki. Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 20 minut
23% rabatu
100,06
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Przechlapane! REBEL
Przechlapane! REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Chlup, do wody! Dynamiczna i zabawna gra blefu, w której staramy się jak najdłużej pozostać niezamoczeni! Każdy z graczy będzie odpowiedzialny za trzy pionki. Ważne, aby przynajmniej jeden z nich pozostał suchy do końca gry.
23% rabatu
50,01
64,95 zł
Dodaj
do koszyka
Zakazana Pustynia REBEL
Zakazana Pustynia REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Zbudujcie latającą maszynę by uciec z pustyni! Rozbiliście się gdzieś w sercu pustyni, miejscu zapomnianym przez cywilizację. Waszą jedyną nadzieją na przetrwanie jest zbudowanie latającej maszyny, która zabierze was daleko od niebezpieczeństw. Musicie znaleźć potrzebne elementy, lecz nie będzie to łatwe zadanie, bo nadciąga burza piaskowa! Działajcie razem dla wspólnej korzyści, zanim pustynia uwięzi was na zawsze... Zakazana pustynia to kolejny projekt w stylu popularnej Zakazanej Wyspy, w którym grupa uczestników jednoczy się przeciwko mechanice gry. Na samym początku graczom zostają przydzielone role, które definiują specjalne zdolności i początkowe miejsce na planszy. Następnie uczestnicy zabawy muszą skoordynować swoje działania w ten sposób, by jak najszybciej zdobyć zestaw potrzebnych przedmiotów, zanim kolejne fragmenty pustyni na dobre znikną im z oczu i już na zawsze pozostaną niedostępne. Co się zmienia? Rozgrywka w Zakazanej pustyni różni się nieco od tej w Zakazanej wyspie, choć podstawowe mechaniki poruszania się po planszy pozostają takie same. Do gry zostało jednak dodane kilka nowych mechanizmów usprawniających grę, m.in. modułowa, często zmieniająca się plansza, zarządzanie zasobami i nowy system lokalizacji artefaktów - w tym przypadku części latającej maszyny.
23% rabatu
76,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Arboretum (edycja polska) REBEL
Stwórz najpiękniejszy ogród botaniczny! Nie ma chyba miejsca, w którym piękno natury objawiałoby się tak wyraziście, jak w tętniącym feerią barw ogrodzie botanicznym. W grze Arboretum będziecie mogli spróbować swoich sił w samodzielnym tworzeniu ogrodu w taki sposób, aby odwiedzający goście mogli podziwiać rozwijające się kolorowe pąki i liście. Słodka wiśnia, aromatyczny dereń czy potężny dąb – każde drzewo ma swoje miejsce w tej oazie spokoju. Niech Was nie zwiedzie jednak błogi temat gry, bo u jej podstaw leży rywalizacja. Wybierajcie mądrze, które karty drzew zasadzić, a które zostawić na ręce – tylko najlepszy architekt krajobrazu podbije serca miłośników natury.
23% rabatu
46,16
59,95 zł
Dodaj
do koszyka
Tajniacy Obrazki: Dodatkowe Kafle Agentów REBEL
5 dodatkowych kafliMały dodatek z 5 dodatkowymi kafelkami, która pozwalają grać w Tajniaków: Obrazki w układzie 5x5 haseł.
23% rabatu
3,88
5,01 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
26
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka