red. Aleksandra Kalisz![]() Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: 48h
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjn
19% rabatu
16,94 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,94 zł
![]()
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściw
19% rabatu
16,94 zł
21,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,94 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|