Rundfunkchor Leipzig

Okładka książki Gluck: Orfeo ed Euridice
Christoph Willibald Gluck is one of the great reformers of opera, departing from the tried and tested genres of opera seria in the 18th century: Metastasio's drama per musica and Rameau's tragédie lyrique. Gluck sought to restore dramatic t
14% rabatu
25,58
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Schoenberg: Gurrelieder
Gurrelieder is a gigantic, post-Wagnerian cantata that, in retrospect, seems like the terminus ante quem for Romanticism in music, beyond which further elaboration or intensity was surely impossible, and led surely if not inevitably to the
14% rabatu
25,58
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Blacher: Der Grossinquisitor
Boris Blacher's oratorio, Der Großinquisitor, was only half finished in 1943. Having found himself in truly dire straits -- forced to withdraw from musical life thanks to his inclusion on the Nazi register of Jews in music, and hit by a par
14% rabatu
21,38
24,99 zł
niedostępny
Okładka książki Weber: Euryanthe
A careful blend of recitative, arioso and set piece, Euryanthe was Carl Maria von Weber's second opera, first performed in 1823 (two years after the premiere of Der Freischütz) and based on an early 13th-century French romance with a libret
14% rabatu
34,21
39,99 zł
niedostępny
Okładka książki Fauré: Requiem
Gabriel Faure composed his requiem in 1887/8 after a period of intense personal grief. His father had died in 1885, and his mother died two years later. The early version was scored for violas, cellos, organ, harp and timpani. A later vers
14% rabatu
21,31
24,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj