|   Skuteczność nauczania cudzoziemców języka polskiego jako obcego na przykładzie działalności Instytutu Polonijnego Uniwersytetu Jagiellońskiego w latach 1996-2004 Tom 9
                            Autor:
                            
                                        Gałyga Danuta
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Księgarnia Akademicka
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788376385006                            
                         
                            EAN:
                            
9788376385006                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            BIBLITEKA LINGVARIÓW
                            
                         
                            liczba stron:
                            
280                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 33% rabatu18,88 zł Cena detaliczna:  28,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,88 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Dużą wartością tej rozprawy są jej walory teoretyczne i metodologiczne. Danutę Gałygę cechuje wysoka świadomość metodologiczna poparta licznymi lekturami i przemyśleniami. Jej program badań przedstawiony w rozdziale 3. musi zostać potraktowany przez kolejnych badaczy jako ścieżka edukacyjna, którą – nawet jeśli nie zechcą podążać wprost – będą musieli przejść w chwili, gdy podejmą kolejne badania skuteczności nauczania języków obcych. Użyte narzędzia, procedury pomiaru i techniki ewaluacji zostały bardzo dobrze opisane w rozdziale 4. i 5. (m.in. rodzaje testów, wskaźniki łatwości, trafności i rzetelności testu), natomiast analityczny rozdział 6. ukazuje, jak można stosować opisane narzędzia ewaluacji w praktyce. (...) W pracy tej podjęto rzadko poruszane dotąd w glottodydaktyce polonistycznej zagadnienie efektywności nauczania, co sprawia, że jest ona niezwykle wartościowa pod względem poznawczym.
(z recenzji Prof. dr hab. Grażyny Zarzyckiej)
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |