Opakowanie Specjalne potrzeby edukacyjne Pomoce do Złapmy Lwa

Specjalne potrzeby edukacyjne Pomoce do Złapmy Lwa

Wydawca: EI System
wysyłka: niedostępny
EAN: 5903228142437
oprawa: Pudełko kartonowe
podtytuł: Japońskie szachy dla najmłodszych
język: polski
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
15% rabatu
333,26 zł
Cena detaliczna: 
390,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 333,26

Opis produktu

Przeznaczenie: Wspomaganie rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 6 lat To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi. odpowiednio skonstruowane scenariusze zabaw pomagają dzieciom nadpobudliwym psychoruchowo w rozładowaniu skumulowanej energii i napięć oraz w osiągnięciu m.in. odpowiednich kompetencji niezbędnych do funkcjonowania w grupie rówieśniczej. Dzieciom z ryzykiem dysleksji i dyskalkulii umożliwiają skoncentrowanie się na zadaniu i przewidywanie konsekwencji własnych działań. Dołączone do gry kartonowe elementy: 6 większych kół z „emotikonami” symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 mniejsze koła z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji. Mogą być też pomocne w pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich. Zestaw zawiera: • 30 kartonowych znaków do wykorzystania z planszą dywanową: 24 mniejsze koła i 6 większych kół z „emotikonami” symbolizującymi główne kategorie uzewnętrznianych emocji (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne); • poradnik metodyczny z 12 scenariuszami zajęć. Gra planszowa Złapmy lwa! jest rewelacyjna. Bardzo dobrze i ładnie wykonana. Chce się ją mieć i w nią grać. Dla dzieci jest atrakcyjna i ze względu na duże elementy bezpieczna. Klasyczna wersja nadaje się dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym (z zespołem Aspergera lub wysokofunkcjonujących autystów). Są w niej jasne reguły i pewna schematyczność, co sprawia, że świetnie nadaje się do grania z dziećmi z tego rodzaju zaburzeniami. Michalina Bondarczuk, psycholog, specjalistka ds. pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, współzałożycielka punktu przedszkolnego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju „Niebieski Krokodyl”
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj