Szczepankowski Piotr

Okładka książki Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strate
22% rabatu
61,59
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Determinanty wartości rynkowej spółek kapitałowych wczesnej fazy rozwoju
Monografia koncentruje uwagę na przedstawieniu metod monitorowania z perspektywy interesów właścicielskich wartości rynkowej spółek kapitałowych. Odnosi się przede wszystkim do charakterystyki możliwości wyodrębniania i późniejszej oceny cz
32% rabatu
78,72
115,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strate
22% rabatu
50,59
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strate
22% rabatu
50,59
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Management in the new economy
Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji
32% rabatu
30,12
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie w nowej gospodarce Klasyka i nowoczesność
Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji
32% rabatu
34,22
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram jej praktycznej aplikacji w systemie strate
22% rabatu
50,59
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Problemy zarządzania finansami we współczesnych przedsiębiorstwach
Zmiany w otoczeniu ekonomicznym działalności przedsiębiorstw Problemy finansowania przedsiębiorstw Rynek kapitałowy, problemy wyceny i decyzje inwestycyjne przedsiębiorstw Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie Zarządzanie płynnością fina
36% rabatu
24,49
38,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj