|   Szkoła projektowania graficznego
                        Wydawca: 
                                    Arkady
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-213-5083-7                            
                         
                            EAN:
                            
9788321350837                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Zasady i praktyka, nowe programy i technologie                            
                         
                            format:
                            
222x222x15mm                            
                         
                            język:
                            
polski, angielski                            
                         
                            liczba stron:
                            
208                            
                         
                            rok wydania:
                            
2020                            
                         (0) Sprawdź recenzje 41% rabatu40,90 zł Cena detaliczna:  69,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,45 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                „Szkoła projektowania graficznego” to podstawowy kurs z tej dziedziny, przeznaczony dla projektantów graficznych pracujących w wydawnictwach, w filmie i zajmujących się mediami cyfrowymi. Praktyczne porady obejmują wszystkie aspekty projektowania graficznego – od zagadnień fundamentalnych do opracowywania oryginalnych pomysłów i tworzenia gotowych projektów graficznych. Przykłady zaczerpnięte zostały z różnorodnych mediów – mediów cyfrowych, witryn internetowych, czasopism, książek i zbioru form identyfikacji wizualnej firm. Książka zawiera liczne ćwiczenia, instrukcje dla studentów i pokazuje pracę nad rzeczywiście zrealizowanymi projektami. Polska edycja to tłumaczenie szóstego, poprawionego angielskiego wydania, które prezentuje konkretne porady, w jaki sposób przystosowywać prace do różnych form projektowych.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |