Sztucki Tadeusz

Okładka książki Promocja reklama aktywizacja sprzedaży
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozy
31% rabatu
25,01
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marke
31% rabatu
17,36
25,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania ryn
31% rabatu
25,01
36,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj