Szulce Halina

Okładka książki Marketing w działalności gospodarczej WSiP
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
17% rabatu
36,93
44,26 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ekonomika handlu. Część 2 podr. WSiP
W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03. Omówiono zagadnienia, takie jak: gospodarka finansowa, wynik finansowy i jego podział, wartość pieniądza w czasie, finansowanie działalności przedsiębiorstwa han
3% rabatu
33,84
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing wyd. 2011 Szulce WSiP
Halina Szulce, Magdalena Florek, Tomasz Żyminkowski,
16% rabatu
39,96
47,60 zł
niedostępny
Okładka książki Ekonomika Handlu cz.2 wyd.2008 WSiP
Podręcznik zgodny z podstawą programową i programem nauczania przedmiotu ekonomika handlu dla zawodu technik handlowiec. Uwzględnia najnowsze trendy w tej dziedzinie. Składa się z 16 rozdziałów o podobnej strukturze, zawartych w 3 częściach
24% rabatu
27,60
36,10 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj