The New Luxury
Wydawca:
Gestalten
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9783899559835
EAN:
9783899559835
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Highsnobiety: Defining the Aspirational in the Age of Hype
format:
22.0x29.0cm
język:
angielski
liczba stron:
320
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
148,40 zł
Cena detaliczna:
184,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 148,40 zł
Opis produktu
The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st century. Featuring new interviews with industry leaders including Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, and Yoon, case studies of the most important brands of the new luxury era, and a preface by Alexandre Arnault of RIMOWA and LVMH scion.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|