![]() The Public Relations Strategic Toolkit
Autor:
Theaker Alison
Yaxley Heather
Wydawca:
Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9781138678675
EAN:
9781138678675
oprawa:
Miękka
podtytuł:
An Essential Guide to Successful Public Relations Practice
format:
17.0x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
418
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
106,61 zł
Cena detaliczna:
164,54 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,38 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
The Public Relations Strategic Toolkit presents guidance to instruct and educate students and professionals of public relations and corporate communications. Alison Theaker and Heather Yaxley cover every aspect of critical practice, including definitions of public relations, key theoretical concepts and both original and established methodological approaches. Case studies and interviews are featured to provide real-world context and advice for professional development. The new edition is fully revised with brand new case studies and updated content which reflect significant developments in theory and contemporary practice. It puts particular emphasis on the use of technology (including automation) and social media in current public relations planning, corporate communications and stakeholder engagement.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|