Traple ElżbietaPrawo autorskie
Autor:
Ewa Laskowska-Litak
Grzegorz Mania
Markiewicz Ryszard
Markiewicz Michał
Andrzej Matlak (red.)
Tischner Anna
Traple Elżbieta
Justyna Zygmunt
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
Opracowanie zawiera komentarze przedstawicieli polskiej doktryny do wybranego orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej dotyczącego prawa autorskiego. Jest to pierwsza publikacja stanowiąca tak obszerne omówienie wyroków TSUE
28% rabatu
142,58 zł
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
W publikacji przedstawiono podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne związane z: dopuszczaniem do obrotu produktów leczniczych, prowadzeniem badań klinicznych, wytwarzaniem i reklamą produktów leczniczych, obrotem hurto
27% rabatu
108,25 zł
149,00 zł
niedostępny
Prawo patentowe
Autor:
Vall du Michał
Kostański Piotr
Justyna Ożegalska-Trybalska
Podrecki Paweł
Traple Elżbieta
Uchańska Joanna
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Pierwsze wydanie Prawa patentowego Michała du Valla ukazało się w 2008 r. Po prawie 10 latach zespół pod redakcją naukową prof. Elżbiety Traple przygotował drugie wydanie tego ważnego i cenionego przez praktyków opracowania. W książce autor
28% rabatu
143,58 zł
199,00 zł
niedostępny
W publikacji omówiono podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne związane z dopuszczaniem do obrotu produktów leczniczych, prowadzeniem badań klinicznych, wytwarzaniem i reklamą produktów leczniczych, obrotem produktami
19% rabatu
120,17 zł
149,00 zł
niedostępny
Umowy o eksploatację utworów w prawie polskim
Autor:
Traple Elżbieta
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Na rynku wydawniczym wśród pozycji z zakresu prawa autorskiego brak było dotychczas kompleksowego opracowania poświęconego wyłącznie umowom. Tymczasem podstawowe problemy konstrukcyjne obrotu majątkowymi prawami autorskimi, mimo upływu pona
19% rabatu
110,09 zł
136,50 zł
niedostępny
Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprz
14% rabatu
116,90 zł
136,49 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|