Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem
Autor:
John Fiske
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
ISBN:
9788372491657
EAN:
9788372491657
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
190x230 mm
Seria:
KREATYWNOŚĆ
liczba stron:
248
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
39,17 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł
Opis produktu
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske`a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania, zajmującej obecnie poczesne miejsce na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je teorii. Dzięki temu będziecie mogli rozpoznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja ta zawiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu. Przeznaczona jest dla studentów i wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się z problemem komunikowania.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|