|   Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem
                            Autor:
                            
                                        John Fiske
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Astrum
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788372491657                            
                         
                            EAN:
                            
9788372491657                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
190x230 mm                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KREATYWNOŚĆ
                            
                         
                            liczba stron:
                            
248                            
                         
                            rok wydania:
                            
2008                            
                         (0) Sprawdź recenzje 26% rabatu40,82 zł Cena detaliczna:  55,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,82 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske`a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania, zajmującej obecnie poczesne miejsce na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je teorii. Dzięki temu będziecie mogli rozpoznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja ta zawiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu. Przeznaczona jest dla studentów i wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się z problemem komunikowania.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |