KREATYWNOŚĆ

Okładka książki Komunikowanie się lekarza z pacjentem
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz
29% rabatu
64,21
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Szukasz pracy daj się poznać
Szukasz pracy? Daj się poznać opis wydawcy Jesteś po studiach? Nie wiesz, co zrobić? A może straciłaś ciekawą posadę i musisz zacząć szukać nowej? Bez paniki, nie ma przecież sytuacji bez wyjścia. Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kil
45% rabatu
35,76
65,01 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Manipulacja informacją
Manipulacja informacją
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
29% rabatu
67,74
94,96 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rozmowy kwalifikacyjne. Jak wypaść przekonująco...
Chcesz zdobyć pracę, o jakiej marzysz? Wiesz, o czym masz pamiętać, zanim przystąpisz do rozmowy kwalifi kacyjnej? Dobre przygotowanie do walki o atrakcyjne stanowisko to połowa sukcesu. Warto skorzystać z poradnika, który podpowie, jak zro
29% rabatu
46,36
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Vademecum managera
Vademecum managera
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Vademecum managera autorstwa An
29% rabatu
39,23
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Cywilizacja Amerykańska
Stany Zjednoczone Ameryki są jedną z największych światowych potęg. Jest to państwo niezwykłe, jedyne w swoim rodzaju, wzbudzające uzasadnione zainteresowanie i kontrowersje. Próby wyjaśnienia fenomenu Ameryki i amerykańskości podjęło się w
29% rabatu
85,60
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske`a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania, zajmującej
29% rabatu
39,23
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
29% rabatu
39,23
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
29% rabatu
32,11
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Media i nowoczesność
Media i nowoczesność
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej
29% rabatu
57,07
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Praca. Jak ją znaleźć
Praca. Jak ją znaleźć
Autor: Stacewicz Ewa
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kilka dni przygotowań i pełnej mobilizacji oraz... ""Szukam pracy..."" powinny wystarczyć! Ewa Stacewicz w swym nader przejrzystym i z doskonałą znajomością tematu napisanym poradniku zawarła mnóstwo
29% rabatu
32,10
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
29% rabatu
46,36
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa
Komunikacja wizerunkowa
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
29% rabatu
20,69
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego ję
29% rabatu
64,21
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dziennikarz. Zawód przyszłości
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia no
45% rabatu
21,44
38,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lobbing jako proces komunikacji
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
29% rabatu
32,10
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Process Reengineering
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a t
29% rabatu
46,36
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Teoria komunikowania publicznego i politycznego
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską n
29% rabatu
57,07
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Za maską człowiek
Za maską człowiek
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Niewerbalny sposób komunikowania towarzyszy człowiekowi już od dawna. Podobnie jak w komunikacji werbalnej próbuje on w nim kłamać, a także manipulować swoim ciałem. Niemal każdy z nas ma tendencje do ukrywania się za maską, by ukazać się w
29% rabatu
46,36
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mix negocjacyjny
Mix negocjacyjny
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Współczesny menedżer, ekspert kierujący projektem czy
29% rabatu
17,83
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj