KREATYWNOŚĆ
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz
29% rabatu
64,12 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Szukasz pracy? Daj się poznać opis wydawcy Jesteś po studiach? Nie wiesz, co zrobić? A może straciłaś ciekawą posadę i musisz zacząć szukać nowej? Bez paniki, nie ma przecież sytuacji bez wyjścia. Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kil
45% rabatu
35,76 zł
65,01 zł
Dodaj
do koszyka
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi mię
29% rabatu
67,65 zł
94,96 zł
Dodaj
do koszyka Rozmowy kwalifikacyjne. Jak wypaść przekonująco...
Autor:
Lucas Manfred
Rahden Putti vov
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 48h
Chcesz zdobyć pracę, o jakiej marzysz? Wiesz, o czym masz pamiętać, zanim przystąpisz do rozmowy kwalifi kacyjnej? Dobre przygotowanie do walki o atrakcyjne stanowisko to połowa sukcesu. Warto skorzystać z poradnika, który podpowie, jak zro
29% rabatu
46,30 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Vademecum managera autorstwa An
29% rabatu
39,17 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Stany Zjednoczone Ameryki są jedną z największych światowych potęg. Jest to państwo niezwykłe, jedyne w swoim rodzaju, wzbudzające uzasadnione zainteresowanie i kontrowersje. Próby wyjaśnienia fenomenu Ameryki i amerykańskości podjęło się w
29% rabatu
85,48 zł
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske`a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania, zajmującej
29% rabatu
39,17 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć
29% rabatu
39,17 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
29% rabatu
32,07 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej
29% rabatu
56,99 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kilka dni przygotowań i pełnej mobilizacji oraz... ""Szukam pracy..."" powinny wystarczyć! Ewa Stacewicz w swym nader przejrzystym i z doskonałą znajomością tematu napisanym poradniku zawarła mnóstwo
29% rabatu
32,06 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
29% rabatu
46,30 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
29% rabatu
20,66 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego ję
29% rabatu
64,12 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia no
45% rabatu
21,44 zł
38,99 zł
Dodaj
do koszyka
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
29% rabatu
32,06 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a t
29% rabatu
46,30 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską n
29% rabatu
56,99 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Niewerbalny sposób komunikowania towarzyszy człowiekowi już od dawna. Podobnie jak w komunikacji werbalnej próbuje on w nim kłamać, a także manipulować swoim ciałem. Niemal każdy z nas ma tendencje do ukrywania się za maską, by ukazać się w
29% rabatu
46,30 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Współczesny menedżer, ekspert kierujący projektem czy
29% rabatu
17,81 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|