Wydawnictwo Szkoły Filmowej w ŁodziWładysław Strzemiński Obrazy słów
Autor:
Zagrodzki Janusz
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
Życie i twórczość patrona łódzkiej awangardy określiły kwintesencję jedności, którą nazywam unizmem personalnym. Uświadomiony wybór celu ostatecznego prowadził artystę przez TEORIĘ WIDZENIA i dalsze pogłębianie wiedzy o sztuce, do minimalis
32% rabatu
67,65 zł
100,00 zł
niedostępny
Historia fotografii Część 1 1839-1939
Autor:
Lechowicz Lech
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
Pierwsza część powszechnej historii fotografii, obejmująca okres między rokiem 1839 a 1939.
Zawiera historyczny opis ewolucji fotografii jako elementu kultury wizualnej, w tym wzajemne relacje fotografii i sztuk pięknych. Próba rekonstrukc
31% rabatu
89,24 zł
130,00 zł
niedostępny
Kurs pisania scenariuszy
Autor:
Hunter Lew
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
Najlepszy amerykański kurs pisania scenariuszy realizowany na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles (UCLA).
„Jedynym powodem, dla którego tak wiele osób nie zostało scenarzystami, jest to, że poddali się zbyt szybko” – twierdzi Lew Hun
31% rabatu
41,13 zł
59,90 zł
niedostępny
Laboratorium czasu Sanatorium pod Klepsydrą Wojciecha Jerzego Hasa z płytą DVD
Autor:
Jakubowska Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
Książka ta powstała jako część projektu Filmowe ogrody Wojciecha Jerzego Hasa upamiętniającego dziesiątą rocznicę śmierci Reżysera. Została poświęcona tylko jednemu filmowi – „Sanatorium pod Klepsydrą”, którego scenariusz Wojciech Has oparł
45% rabatu
55,00 zł
100,00 zł
niedostępny
Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu
Autor:
Kossecki Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książ
31% rabatu
32,95 zł
48,01 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|