Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu
Autor:
Kossecki Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788387870362
EAN:
9788387870362
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
32,95 zł
Cena detaliczna:
48,01 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,86 zł
Opis produktu
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii:
- co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|