Okładka książki Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788387870362
EAN: 9788387870362
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
32,86 zł
Cena detaliczna: 
48,01 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,86

Opis produktu

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj