Okładka książki Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne

Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne

Wydawca: EI System
wysyłka: 48h
ISBN: 9788365418623
EAN: 9788365418623
oprawa: oprawa: pudełko
podtytuł: Japońskie szachy dla najmłodszych
język: polski
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
933,48 zł
Cena detaliczna: 
1 490,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 930,50

Opis produktu

Złapmy Lwa 3×4 - specjalne potrzeby edukacyjne wspomaga rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat

To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.

Gra ,,Złapmy lwa"" (podobnie jak szachy) rozwija szereg umiejętności takich jak myślenie logiczne, myślenie
strategiczne, koncentracje, cierpliwość, radzenie sobie z emocjami, umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów, szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.

Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:

  • percepcję wzrokową,
  • pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,
  • myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,
  • motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,
  • umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.

Fizyczna formy gry - drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt.  To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.

Do gry  ""Złapmy lwa - specjalne potrzeby edukacyjne"" dołączone są kartonowe elementy:

6 kartonowych kół z ,,emotikonami"" symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.

Zestaw zawiera:

  • planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,
  • kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z ,,emotikonami"" symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);
  • sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami,
  • poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy,
  • zabawy multimedialne na tablicę interaktywną,
  • nagrody - naklejki dla dzieci. 

""Gra planszowa Złapmy lwa! jest rewelacyjna. Bardzo dobrze i ładnie wykonana. Chce się ją mieć i w nią grać. Dla dzieci jest atrakcyjna i ze względu na duże elementy bezpieczna. Klasyczna wersja nadaje się dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym (z zespołem Aspergera lub wysokofunkcjonujących autystów). Są w niej jasne reguły i pewna schematyczność, co sprawia, że świetnie nadaje się do grania z dziećmi z tego rodzaju zaburzeniami. ""

Michalina Bondarczuk, psycholog, specjalistka ds. pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Współzałożycielka punktu przedszkolnego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ,,Niebieski Krokodyl""

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj