Domino logopedyczne, wsparcie wymowy głosek J R L. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-10 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: - 30 dwustronnych kart na grubej tekturze ROZMIAR PUDEŁKA:30-17-3,5
Gra towarzyska w odgadywanie haseł za pomocą budowanych w trakcie gry konstrukcji z klocków (Kubików) oraz podpowiedzi tak-nie. Zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych . Ćwiczy refleks, uczy skojarzeń oraz rozwija zdolności zarówno interp
Mniejsza wersja gry Grzybobranie która jest uwielbiana przez dzieci. Mimo, że jej zasady nie są skomplikowane ćwiczy koncentrację, pamięć oraz uczy zasad fair-play SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY :
Kieszonkowa wersja gry Państwa-Miasta. Wybież jedną kartę, wskaż literę, na którą musisz udzielić jak najszybciej odpowiedzi. Wygrywa osoba, która udzieli najwięcej odpowiedzi i przy tym zbierze najwięcej kart!
Tradycyjna gra w wersji dla małych dzieci, które nie umieją jeszcze liczyć. Zamiast tradycyjnych kropek klocki oznaczone są znanymi dziecku obrazkami popularnych zawodów. Rozwija u najmłodszych logiczne myślenie i spostrzegawczość.
Gra towarzyska w odgadywanie haseł za pomocą gestów lub rysunków. Zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych . Ćwiczy refleks, uczy skojarzeń oraz rozwija zdolności interpersonalne.
Nieszablonowa gra karciana polegająca na prowadzeniu konwersacji przy pomocy haseł zawartych na kartach. SUGEROWANY WIEK GRACZY:9-99 lat LICZBA GRACZY: 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY :20 minut Zawartość: 32 karty
Gra zachęcająca dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających zgłoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-99 lat LICZBA GRACZY: 2-4 ORIENT
Gra planszowa której celem jest przeprowadzenie żmii po sześciokątnych polach planszy do jej gniazda oznaczonego odpowiednim kolorem.
Jak się przecisnąć przez plątaninę innych żmij?
Gra uczy strategicznego myślenia.
ZAWARTOŚĆ:
–
Dawno temu były trzy świnki. Każda zbudowała swój domek, pierwsza ze słomy, druga z drewna a trzecia z cegły. Gdy w okolicy pojawił się wilk, świnki były bezpieczne bo mogły schować się w domkach. Pomóż świnkom ukryć się przed wilkiem! ZAWA
Gra zawiera 30 okrągłych kart z rysunkami związanymi z wiedzą o świeci. Gracze kolejno losują karty i starają się zapamiętać jak najwięcej szczegółów a następnie odpowiadają na pytania znajdujące się na odwrocie karty. Gracz który odpowię n
Zabawka, która nawet najmłodszym pozwoli opanować 3 podstawowe triki iluzjonistyczne. Wyrabia zdolności manualne, refleks oraz oswaja z wystąpieniami przed szerszą publiką.
Klasyczne wydanie gry w Szachy SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat ICZBA GRACZY: 2 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 30-60 minut ZAWARTOŚĆ: - plansza na grubej tekturze - 32 figury drewniane
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?