Nieszablonowa gra karciana typu ,,memory"" polegająca na dobieraniu dwóch takich samych kart. Niesamowicie rozwija spostrzegawczość. Gracze mają do dyspozycji 30 kart z zamieszczonymi abstrakcyjnymi rysunkami, które trudno zapamiętać. Zawa
Nieszablonowa gra karciana polegająca na dobieraniu obrazków wg określonej sekwencji. Niesamowicie rozwija spostrzegawczość. Gra kierowana jest do najmłodszych ale zapewniamy że starsi gracze znajdą tu dużo radości. Gracze mają do dyspozycj
Palcem po mapie Świat to geograficzna gra edukacyjna, dzięki której gracze poznają ciekawe miejsca naszego globu. Zapoznają się z mapą Świata, położeniem miast, rzek, gór i Państw. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego m
Wszystkie wyjścia z mrowiska zostały zasypane, należy wydrążyć nowe tunele, ale czy uda się wydostać na powierzchnię. Gra z interaktywną planszą. Dwa warianty gry! SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20
Kubiki to nowe polskie klocki dla dzieci. Wykonane są z miękkiego miłego w dotyku materiału przypominającego gumę. Uniwersalny sześcienny kształt pozwala dzieciom budować niesamowite konstrukcje. Kubiki otworzą Twojemu dziecku drzwi do świa
Nieszablonowa gra zręcznościowa polegająca dokładaniu przez graczy igieł do tworzącego się z nich pęku.
Gracz któremu konstrukcja się rozpadnie w ręku przegrywa.
SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-99 lat
LICZBA GRACZY: 2-4
ORIENTACYJNY CZAS GRY :
Szachy drewniane w rozmiarze 31x31cm po rozłożeniu. Sugerowany wiek graczy: 7-99 lat. Liczba graczy: 2 Orientacyjny czas gry: 40 minut. Zawartość: - drewniana kasetka z planszą, - drewniane figury szachowe.
Gra przygodowa dla dzieci o kotkach harcujących w domu. Drugą grą w zestawie jest gra pod tytułem ""Uciekaj myszko"" . To strategiczna gra planszowa dla najmłodszych w której mysz ucieka przed goniącymi ją kotami. Ciekawym elementem zestawu
Przedstawiamy niezwykły zestaw, który z pewnością ucieszy każde dziecko, pobudzi jego wyobraźnię i kreatywność. Dzięki dołączonym grom planszowym dzieci poznają wesoły świat psów i psiaków, nauczą się zasad fair-play i współzawodnictwa.
„Ps
Palcem po mapie - Polska to nowa wersja lubianej gra edukacyjnej, dzięki której gracze poznają ciekawe miejsca naszego kraju. Zapoznają się z mapą Polski, położeniem miast, rzek, gór i Parków Narodowych. Gra została uzupełniona o autorskie
Podróżnicy Elżbieta i Andrzej Lisowscy zabierają graczy w podróż przez najciekawsze miejsca Azji. Edukacyjna gra geograficzna, zawiera zdjęcia i opisy. To podróż przez Państwa, najważniejsze Stolice i ciekawe miejsca Azji. Gra polega na los
Harce i Dysputy to planszowa gra logopedyczna kształtująca prawidłową wymowę głosek z szeregu syczącego, szumiącego i ciszącego. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-10 lat. LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ROZMIAR PUDEŁKA: 19-23-5
"Chińczyk" to gra, której podstawowym celem jest wyśmienita zabawa w gronie znajomych. Załączone pionki i kostka pomogą Wam rozruszać nudne spotkanie lub skrócą czas oczekiwania na ulubiony film. Ponieważ jest grą zespołową, uczy przełamywa
Domino logopedyczne , wsparcie wymowy głosek K-G-T SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-10 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: - 30 dwustronnych kart na grubej tekturze ROZMIAR PUDEŁKA: 30-17-3,5.
Kości to popularna gra, w której gracze rzucają 5 kostkami, aby uzyskać określone układy oczek. Za każdy wyrzucony układ otrzymują odpowiednią ilość punktów.
Celem gry jest uzyskanie jak największej ilości punktów.
Gra w kości z tradycyjny
Fabryka Masek jest zestawem który zawiera wszystko co niezbędne do tworzenia masek na karnawał.
SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat
LICZBA GRACZY: 1
ORIENTACYJNY CZAS ZABAWY : 30 minut
ZAWARTOŚĆ:
– szablony pozwalających uszyć 4 maski
–
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?