Ćwicz pamięć i wiedzę! Przyglądając się kartom a następnie odpowiadając na pytania, ćwiczycie swój umysł, spostrzegawczość oraz pamięć. Przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą
Ćwicz pamięć i wiedzę! Przyglądając się kartom a następnie odpowiadając na pytania, ćwiczycie swój umysł, spostrzegawczość oraz pamięć. Przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą
Gloomhaven: Forgotten Circles to pierwszy dodatek do przygodowej gry planszowej Gloomhaven. Zawiera dwadzieścia nowych scenariuszy, których akcja ma miejsce po wydarzeniach z pierwotnej kampanii Gloomhaven. Wprowadza także jedną nową klasę
Gloomhaven - zestaw usuwalnych naklejek. Usuwalne winylowe naklejki dla wszystkich lokacji, osiągnieć i ulepszeń, a także zastępcze naklejki do zaklejania kopert oraz pudełek. Wydanie PL
Królewska gra, którą powinien znać każdy.
To doskonały trening umysłu dla dzieci i dorosłych. Poznaj więc zasady i daj przeciwnikowi mata.
Zawartość:
32 magnetyczne bierki
zasady gry
Liczba graczy: 2
Wiek 10+
Klasyka wśród gier planszowych. Nie zrażaj się porażkami, które są nieuniknione i graj, aż zaprowadzisz wszystkie swoje pionki do domku.
Zawartość:
16 magnetycznych pionków
kostka do gry
zasady gry
Liczba graczy 2-4
Wiek 4+
Grając w jengę możesz użyć tradycyjnych reguł gry. Zbudujcie wieżę i po kolei wyciągajcie klocki ze środka i układajcie je na górze..
Wariant gry z kostką: wyciągnij tyle klocków, ile wypadło oczek.
Wariant gry z 3 kostkami: możesz tworzyć
Im więcej graczy bierze udział w Bingo, tym gra jest zabawniejsza. Rozdajcie karty, złóżcie bęben do losowania i wymieszajcie w nim ponumerowane żetony. Losujący wyciąga z bębna liczby i wyraźnie odczytuje je graczom. Gracze na swoich karta
Prosta, zabawna gra dla wszystkich kategorii wiekowych. Ważne jest, aby mieć pewną rękę, myśleć kreatywnie i być niezwykle cierpliwym. Gracze budują wieżą na zmianę, dostawiają krzesełko po krzesełku, a komu wieża runie pierwszemu, przegryw
Po wprowadzeniu pionka na pole startowe z czerwoną strzałką gracz przesuwa się o tyle pól, ile pokaże wskazówka. Kierunek przemieszczania się po planszy wyznaczają liczby. Jeśli pionek zatrzyma się na polu, na którym jest dolny koniec drabi
Na początku gry wszystkie kamienie domina obraca się oczkami do dołu, każdy gracz bierze po pięć kamieni. Sterta pozostałych kamieni to „talon”. Najmłodszy gracz zaczyna grę, umieszczające jeden ze swoich kamieni w przestrzeni między gracza
Przedstawiamy podróżną wersję tradycyjnej gry „Chińczyk”, popularnej we wszystkich kategoriach wiekowych. Na początku gry każdy gracz wybiera swój kolor i ustawia pionki w odpowiednim „schowku”. Celem gry jest doprowadzenie wszystkich czter
Bitwa morska albo Statki to klasyczna gra. Celem jest odnalezienie i zatopienie wszystkich statków rywala. Jeden gracz zajmuje niebieski, a drugi czerwony boks gry. Od spodu każdy przymocowuje swoją flotyllę - statki nie mogą się ze sobą st
Magnetyczne mini gry zabawiają małe i duże. Będziesz się z nimi dobrze bawić nie tylko w domu, ale zwłaszcza w podróży . Dzięki małemu, wąskiemu rozmiarowi mieści się w każdym plecaku, a pole magnetyczne zapewnia, że ??elementy gry nie spad
Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy, bo nic na planszy o wymiarach 15x15, nie przestawi się bez naszej woli. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowa
Wieża numeryczna to gra zręcznościowa wymagająca nie tylko sprawności manualnej, ale i konstruktorskiej przemyślności. Fantastycznie sprawdza się jako zabawa towarzyska - gdy budowla staje się coraz wyższa, a uczestnicy z zapartym tchem się
Jenga w kolorze naturalnego drewna. Gra zręcznościowa nie tylko dla dzieci. Ustawiamy wieżę w taki sposób, aby leżały obok siebie po trzy klocki ułożone na przemian wzdłuż i wszerz. Następnie wyciągamy po jednym klocku z dowolnego miejsca,
Zestaw 60 kolorowych drewnianych klocków o wymiarach 7,5x1,5x2,5 cm do gry zręcznościowej. Gracz, który zburzył wieżę przegrywa.
Wiek graczy: 6+
Liczba graczy: 2+
Czas rozgrywki: 20 minut
Bycie najemnikiem żyjącym na krawędzi cywilizowanego świata nie jest najłatwiejszym zajęciem. Odważni głupcy i desperaci, którzy opuszczają mury Gloomhaven, czasem jednak wracają, opowiadając o przygodach, bogactwie i chwale. Niektórzy z ni
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?