Gra detektywistyczna, łącząca mechanikę escape roomów z klimatem popularnych skandynawskich thrillerów. Łączcie przedmioty, rozwiązujcie tajemnice i łamcie szyfry, aby ukończyć historię. Smartfon lub tablet stanie się waszym towarzyszem gry
Gra detektywistyczna, łącząca mechanikę escape roomów z klimatem popularnych skandynawskich thrillerów. Łączcie przedmioty, rozwiązujcie tajemnice i łamcie szyfry, aby ukończyć historię. Smartfon lub tablet stanie się waszym towarzyszem gry
Podróżnicy z Marco Polo kontynuują swoją epicką przygodę w najnowszej odsłonie nagradzanej gry strategicznej. Po przybyciu do Beijing wracają na Zachód w służbie Chanowi, zmierzając do najdalszych zakątków jego imperium w poszukiwaniu sławy
Powszechnie wiadomo, że łamigłówki zwiększają koncentrację, rozwijają zdolności motoryczne i poprawiają pamięć. Zestaw łamigłówek z pewnością uszczęśliwią Ciebie i Twoich bliskich. Połam sobie głowę! Pracuj nad swoją koncentracją, rozwijaj
Powszechnie wiadomo, że łamigłówki zwiększają koncentrację, rozwijają zdolności motoryczne i poprawiają pamięć. Zestaw łamigłówek z pewnością uszczęśliwią Ciebie i Twoich bliskich. Połam sobie głowę! Pracuj nad swoją koncentracją, rozwijaj
Powszechnie wiadomo, że łamigłówki zwiększają koncentrację, rozwijają zdolności motoryczne i poprawiają pamięć. Zestaw łamigłówek z pewnością uszczęśliwią Ciebie i Twoich bliskich. Połam sobie głowę! Pracuj nad swoją koncentracją, rozwijaj
Ćwicz pamięć i wiedzę! Przyglądając się kartom a następnie odpowiadając na pytania, ćwiczycie swój umysł, spostrzegawczość oraz pamięć. Przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą
Ćwicz pamięć i wiedzę! Przyglądając się kartom a następnie odpowiadając na pytania, ćwiczycie swój umysł, spostrzegawczość oraz pamięć. Przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą
Ćwicz pamięć i wiedzę! Przyglądając się kartom a następnie odpowiadając na pytania, ćwiczycie swój umysł, spostrzegawczość oraz pamięć. Przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą
W pudełku znajdziesz 50 kart z tzw. złudzeniami optycznymi, czyli zniekształconym obrazem rzeczywistości. Z jednej strony karty znajduje się rysunek ze złudzeniem, na drugiej wyjaśniono jego efekt. Jak to możliwe, że nasz mózg interpretuje
Gloomhaven: Forgotten Circles to pierwszy dodatek do przygodowej gry planszowej Gloomhaven. Zawiera dwadzieścia nowych scenariuszy, których akcja ma miejsce po wydarzeniach z pierwotnej kampanii Gloomhaven. Wprowadza także jedną nową klasę
Gloomhaven - zestaw usuwalnych naklejek. Usuwalne winylowe naklejki dla wszystkich lokacji, osiągnieć i ulepszeń, a także zastępcze naklejki do zaklejania kopert oraz pudełek. Wydanie PL
Królewska gra, którą powinien znać każdy.
To doskonały trening umysłu dla dzieci i dorosłych. Poznaj więc zasady i daj przeciwnikowi mata.
Zawartość:
32 magnetyczne bierki
zasady gry
Liczba graczy: 2
Wiek 10+
Klasyka wśród gier planszowych. Nie zrażaj się porażkami, które są nieuniknione i graj, aż zaprowadzisz wszystkie swoje pionki do domku.
Zawartość:
16 magnetycznych pionków
kostka do gry
zasady gry
Liczba graczy 2-4
Wiek 4+
Grając w jengę możesz użyć tradycyjnych reguł gry. Zbudujcie wieżę i po kolei wyciągajcie klocki ze środka i układajcie je na górze..
Wariant gry z kostką: wyciągnij tyle klocków, ile wypadło oczek.
Wariant gry z 3 kostkami: możesz tworzyć
Im więcej graczy bierze udział w Bingo, tym gra jest zabawniejsza. Rozdajcie karty, złóżcie bęben do losowania i wymieszajcie w nim ponumerowane żetony. Losujący wyciąga z bębna liczby i wyraźnie odczytuje je graczom. Gracze na swoich karta
Prosta, zabawna gra dla wszystkich kategorii wiekowych. Ważne jest, aby mieć pewną rękę, myśleć kreatywnie i być niezwykle cierpliwym. Gracze budują wieżą na zmianę, dostawiają krzesełko po krzesełku, a komu wieża runie pierwszemu, przegryw
Po wprowadzeniu pionka na pole startowe z czerwoną strzałką gracz przesuwa się o tyle pól, ile pokaże wskazówka. Kierunek przemieszczania się po planszy wyznaczają liczby. Jeśli pionek zatrzyma się na polu, na którym jest dolny koniec drabi
Na początku gry wszystkie kamienie domina obraca się oczkami do dołu, każdy gracz bierze po pięć kamieni. Sterta pozostałych kamieni to „talon”. Najmłodszy gracz zaczyna grę, umieszczające jeden ze swoich kamieni w przestrzeni między gracza
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?