| Aleksandra Pethe  Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice 
                                    Autor:
                                    
                                                Dorota Marquardt
                                                Marzena Barańska
                                                Aleksandra Pethe
                                                Łuczak Marek
                                                Gołuchowski Jerzy
                                                Bogusław Nierenberg (red.)
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                PWN NAUKOWY
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: "he who pays the piper calls t
                             19% rabatu 43,63 zł 54,00 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |