Marzena BarańskaPolityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
Autor:
Marzena Barańska
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: 48h
Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
29% rabatu
37,45 zł
52,50 zł
Dodaj
do koszyka Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice
Autor:
Dorota Marquardt
Marzena Barańska
Aleksandra Pethe
Łuczak Marek
Gołuchowski Jerzy
Bogusław Nierenberg (red.)
Wydawca:
PWN NAUKOWY
wysyłka: 48h
In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls t
22% rabatu
38,30 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialno
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako po
21% rabatu
35,68 zł
44,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|