Marzena Barańska

Okładka książki Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
29% rabatu
37,45
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice
In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls t
22% rabatu
38,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama a postawy prozdrowotne
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialno
21% rabatu
31,70
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama i jej ograniczenia
Reklama i jej ograniczenia
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako po
21% rabatu
35,68
44,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj