Andrzejczyk Adrian
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor:
Andrzejczyk Adrian
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
38% rabatu
42,57 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Autor:
Andrzejczyk Adrian
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: niedostępny
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketin
37% rabatu
38,04 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,96 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|