ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7561-990-4
EAN:
9788375619904
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
format:
235x165x15mm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
38,25 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,15 zł
Opis produktu
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1–B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|