Animi2

Okładka książki Raport z rzeźni
Raport z rzeźni
Wydawca: Animi2
wysyłka: 48h
Nieważne, co się robi, zawsze można się przyzwyczaić. Tyle, że trzeba się odciąć, bo inaczej byłoby trudno. I nie patrzeć im w oczy. Świnie umieją obserwować. Kiedy przychodzę rano do magazynu zwykle leżą i śpią, ale gdy tylko, zauważą, że
17% rabatu
33,29
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Czeski astronauta
Czeski astronauta
Wydawca: Animi2
wysyłka: niedostępny
Już wkrótce na podstawie książki ukaże się serial oryginalny NETFLIX, którego głównym bohaterem jest ADAM SANDLER! Nieznana kometa wleciała do Drogi Mlecznej i omiotła układ słoneczny burzą intergalaktycznego pyłu. Między Wenus a Ziemią ufo
30% rabatu
30,23
42,90 zł
niedostępny
Okładka książki Świadomy dyskomfort
Świadomy dyskomfort
Wydawca: Animi2
wysyłka: niedostępny
Jak Siły Operacji Specjalnych Stanów Zjednoczonych pokonują strach i sięgają po zwycięstwo poprzez oswajanie dyskomfortu.
30% rabatu
42,19
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Fabryka Absolutu
Fabryka Absolutu
Autor: Capek Karel
Wydawca: Animi2
wysyłka: niedostępny
W Nowy Rok 1943 pan G.H. Bondy, prezes zakładów MEAS, czytał sobie gazetę, jak zwykle trochę niegrzecznie przeskoczył wiadomości wojenne, uchylił się od czytania o przesileniu gabinetowym i na pełnych żaglach (tak, na pełnych żaglach, bo ?L
30% rabatu
31,63
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kimlandia
Kimlandia
Wydawca: Animi2
wysyłka: niedostępny
Jakże piękna jest nasza ojczyzna Lud żyje w zgodzie Mój kraj jest bezgranicznie dobry Najszym ojcem jest marszałek Kim Ir Sen Nad naszym domem czuwa Partia Pracy Wszyscy jesteśmy sobie braćmi i siostrami Światu nie mamy czego zazdrościć
30% rabatu
42,19
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kawa. Historia napoju, który zdobył świat
Jak świat rozsmakował się w kawie! Od etiopskich lasów po plantacje na czterech kontynentach, od wyznawców sufizmu po hipsterów baristów, od osmańskiej kafejki po trzeciofalową kawiarnię, od nasiona aż po filiżankę Jonathan Morris, historyk
30% rabatu
35,15
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ogilvy o reklamie
Ogilvy o reklamie
Autor: David Ogilvy
Wydawca: Animi2
wysyłka: niedostępny
Nie uważam reklamy za iformę rozrywki czy sztuki, lecz raczej za medium iniformacyjne. Gdy piszę reklamę, nie oczekuję, że uznacie ją za twórczą. Chcę, żebyście uznali ją za wystarczająco interesującą, by kupić reklamowany produkt. Kiedy pr
30% rabatu
42,26
59,99 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj