Ogilvy o reklamie
Autor:
David Ogilvy
Wydawca:
Animi2
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788366303119
EAN:
9788366303119
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
235x165 mm
liczba stron:
272
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
42,32 zł
Cena detaliczna:
59,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,26 zł
Opis produktu
Nie uważam reklamy za iformę rozrywki czy sztuki, lecz raczej za medium iniformacyjne. Gdy piszę reklamę, nie
oczekuję, że uznacie ją za twórczą. Chcę, żebyście uznali ją za wystarczająco interesującą, by kupić reklamowany produkt. Kiedy przemawiał Ajschines, mówili: Jakże wspaniale przemawia!, lecz gdy przemówił Demostenes, zakrzyknęli: Ruszamy na Filipa!1. W moich opublikowanych w 1963 roku Wyznaniach czło- wieka reklamy opowiedziałem o powstaniu Ogilvy & Mather. Wyłożyłem tam zasady, na których opierał się nasz początkowy sukces. Niewielki butik kreatywny z Nowego Jorku przerodził się w jedną z czterech największych agencji reklamowych świata ze 140 biurami w 40 krajach. Wygląda na to, że nasze zasady zadziałały... Fragment x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|