Okładka książki Ogilvy o reklamie

Ogilvy o reklamie

Autor: David Ogilvy
Wydawca: Animi2
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788366303119
EAN: 9788366303119
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 235x165 mm
liczba stron: 272
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29% rabatu
42,32 zł
Cena detaliczna: 
59,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,26

Opis produktu

Nie uważam reklamy za iformę rozrywki czy sztuki, lecz raczej za medium iniformacyjne. Gdy piszę reklamę, nie
oczekuję, że uznacie ją za twórczą. Chcę, żebyście uznali ją za
wystarczająco interesującą, by kupić reklamowany produkt. Kiedy
przemawiał Ajschines, mówili: Jakże wspaniale przemawia!, lecz
gdy przemówił Demostenes, zakrzyknęli: Ruszamy na Filipa!1.
W moich opublikowanych w 1963 roku Wyznaniach czło-
wieka reklamy opowiedziałem o powstaniu Ogilvy & Mather.
Wyłożyłem tam zasady, na których opierał się nasz początkowy
sukces. Niewielki butik kreatywny z Nowego Jorku przerodził
się w jedną z czterech największych agencji reklamowych świata
ze 140 biurami w 40 krajach. Wygląda na to, że nasze zasady
zadziałały...
Fragment
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj