Barlow JanelleMarkowa obsługa klientów
Autor:
Barlow Janelle
Steward Paul
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Brlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, ja
27% rabatu
35,85 zł
49,00 zł
niedostępny
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Autor:
Barlow Janelle
Moller Claus
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.
Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
Ja
17% rabatu
57,57 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|