Okładka książki Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326415333
EAN: 9788326415333
oprawa: Miękka
podtytuł: Reklamacja to prezent
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 244
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
17% rabatu
57,57 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,43

Opis produktu

Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom. Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta? Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć? Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych. Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego. Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj