audiobook
Okładka książki Big Data. Audiobook

Big Data. Audiobook

Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788377469057
EAN: 9788377469057
Nośnik: CD-MP3
podtytuł: Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie
format: 13.5x19.0cm
język: polski
rok wydania: 2015
Audiobook
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
24,70 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70

Opis produktu

Big Data dane zmieniają się w złoto.Otaczają nas o ogromne ilości danych, których analiza prowadzi do nowej wiedzy.Dane są wszędzie, w niespotykanych ilościach. Pozornie, ale tylko pozornie, tworzą szum informacyjny, jeden wielki elektroniczny śmietnik. Wydaje się, że jest ich gigantyczny nadmiar.Jak czytamy w książce:- Google przetwarza codziennie niewyobrażalną liczbę ponad 24 petabajtów danych,- Facebook co godzinę dostaje do przetworzenia ponad 10 milionów nowych fotografii, a jego użytkownicy każdego dnia klikają na przycisk lubię to lub komentują coś prawie trzy miliardy razy, informując mimowolnie świat o swoich preferencjach,- 800 milionów użytkowników serwisu YouTube co sekundę dodaje godzinę nowych filmów,- liczba wiadomości na Twitterze rośnie co roku o około 200 procent.Autorzy Big Data pokazują, że wystarczy mieć wiedzę i odpowiednie narzędzia, by móc poddać dane analizie, zbadać korelacje między nimi i dowiedzieć się wszystkiego o wszystkim. Dane mogą wtedy pomóc zmieniać świat, a także same zmienić się w złoto.W dzisiejszych czasach zamiast z fusów można wróżyć z dostępnych wszędzie informacji. Różnica jest taka, że wróżby z danych się sprawdzają.Viktor Mayer-Schnberger profesor w działającym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje się problematyką nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykułów i ośmiu książek ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na całym świecie, między innymi firmie Microsoft i Światowemu Forum Ekonomicznemu.Kenneth Cukier jest redaktorem Economist zajmującym się gospodarką i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuły dotyczące biznesu i gospodarki pojawiły się między innymi w dziennikach New York Times i Financial Times.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj