audiobook
Big Data. Audiobook
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377469057
EAN:
9788377469057
Nośnik:
CD-MP3
podtytuł:
Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie
format:
13.5x19.0cm
język:
polski
rok wydania:
2015
Audiobook
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
24,70 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł
Opis produktu
Big Data dane zmieniają się w złoto.Otaczają nas o ogromne ilości danych, których analiza prowadzi do nowej wiedzy.Dane są wszędzie, w niespotykanych ilościach. Pozornie, ale tylko pozornie, tworzą szum informacyjny, jeden wielki elektroniczny śmietnik. Wydaje się, że jest ich gigantyczny nadmiar.Jak czytamy w książce:- Google przetwarza codziennie niewyobrażalną liczbę ponad 24 petabajtów danych,- Facebook co godzinę dostaje do przetworzenia ponad 10 milionów nowych fotografii, a jego użytkownicy każdego dnia klikają na przycisk lubię to lub komentują coś prawie trzy miliardy razy, informując mimowolnie świat o swoich preferencjach,- 800 milionów użytkowników serwisu YouTube co sekundę dodaje godzinę nowych filmów,- liczba wiadomości na Twitterze rośnie co roku o około 200 procent.Autorzy Big Data pokazują, że wystarczy mieć wiedzę i odpowiednie narzędzia, by móc poddać dane analizie, zbadać korelacje między nimi i dowiedzieć się wszystkiego o wszystkim. Dane mogą wtedy pomóc zmieniać świat, a także same zmienić się w złoto.W dzisiejszych czasach zamiast z fusów można wróżyć z dostępnych wszędzie informacji. Różnica jest taka, że wróżby z danych się sprawdzają.Viktor Mayer-Schnberger profesor w działającym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje się problematyką nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykułów i ośmiu książek ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na całym świecie, między innymi firmie Microsoft i Światowemu Forum Ekonomicznemu.Kenneth Cukier jest redaktorem Economist zajmującym się gospodarką i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuły dotyczące biznesu i gospodarki pojawiły się między innymi w dziennikach New York Times i Financial Times.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|