Czytanie i pisanie
Autor:
Rocławska-Daniluk Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: 48h
ISBN:
9788373265608
EAN:
9788373265608
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Metodyka zajęć korekcyjno-wyrównawczych
format:
209x147x8 mm
język:
polski
liczba stron:
128
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
4% rabatu
36,12 zł
Cena detaliczna:
37,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,79 zł
Opis produktu
Przez wiele lat prowadziłam zajęcia korekcyjno-wyrównawcze z dziećmi nieświadoma istnienia zasad, które zostały tu ujęte w sześć punktów. Starałam się realizować je intuicyjnie. Opracowując wykłady dla studentów filologii polskiej, dotarłam do literatury z zakresu metodyki zajęć korekcyjno-wyrównawczych i przyjrzałam się teorii. Dzisiaj wiem, że rola intuicji w nauczaniu, choć niemierzalna przy użyciu narzędzi naukowych, jest ważna, lecz na pewno nie jest najważniejsza. Jeżeli nasze działania mają mieć naukowy charakter bądź do metod naukowej oceny zjawisk się odwoływać, jak ma to miejsce w dydaktyce przedmiotowej, powinniśmy działania intuicyjne starać się wielokrotnie konfrontować z naukowym zapleczem interesującej nas dziedziny. Jest to szczególnie ważne dla tych nauczycieli, którzy wynikami swoich doświadczeń pragną dzielić się z innymi nauczycielami, a przy tym uniknąć wyważania otwartych drzwi, czyli odkrywania prawd, które dawno już zostały odkryte.
Małgorzata Rocławska-DanilukPrzez wiele lat prowadziłam zajęcia korekcyjno-wyrównawcze z dziećmi nieświadoma istnienia zasad, które zostały tu ujęte w sześć punktów. Starałam się realizować je intuicyjnie. Opracowując wykłady dla studentów filologii polskiej, dotarłam do literatury z zakresu metodyki zajęć korekcyjno-wyrównawczych i przyjrzałam się teorii. Dzisiaj wiem, że rola intuicji w nauczaniu, choć niemierzalna przy użyciu narzędzi naukowych, jest ważna, lecz na pewno nie jest najważniejsza. Jeżeli nasze działania mają mieć naukowy charakter bądź do metod naukowej oceny zjawisk się odwoływać, jak ma to miejsce w dydaktyce przedmiotowej, powinniśmy działania intuicyjne starać się wielokrotnie konfrontować z naukowym zapleczem interesującej nas dziedziny. Jest to szczególnie ważne dla tych nauczycieli, którzy wynikami swoich doświadczeń pragną dzielić się z innymi nauczycielami, a przy tym uniknąć wyważania otwartych drzwi, czyli odkrywania prawd, które dawno już zostały odkryte.
Małgorzata Rocławska-Daniluk
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|