DLA LIDERÓW BIZNESU

Okładka książki Konstytucje firm rodzinnych
Czy istnieje sprawdzona recepta na długowieczność firmy rodzinnej? Jak można zapewnić firmie rodzinnej trwałość, stabilność i wielopokoleniowy wymiar? Autorzy wskazują, że nadzieją jest profesjonalnie opracowana konstytucja firmy rodzinnej,
27% rabatu
50,48
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Coaching sprzedawców
Coaching sprzedawców
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę pot
17% rabatu
49,21
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady Sandlera
Zasady Sandlera
Autor: Mattson David
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedz
34% rabatu
45,23
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wszechstronny lider
Wszechstronny lider
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Który lider jest lepszy? Czy twardy, zorientowany na wynik menedżer, czy też szef-kumpel, który dba o dobre relacje z pracownikami? Strateg-wizjoner, który ma wizję firmy na następne dekady, czy ten, który twardo stąpając po ziemi, koncentr
19% rabatu
58,87
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kompetentny CEO
Kompetentny CEO
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka prezentuje nowy model wysokiej efektywności władzy wykonawczej w firmie – CEO, prezesa zarządu, dyrektora generalnego – i konfrontuje go z wyzwaniami rynkowymi XXI wieku. Publikacja przedstawia najnowsze teorie zarządzania, praktycz
27% rabatu
46,08
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak utrwalić sukces
Czy wiesz, dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami? Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez au
27% rabatu
46,08
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Geniusz biznesu
Geniusz biznesu
Autor: Fisk Peter
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, Fed
27% rabatu
50,48
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zielony wzrost, zielony zysk
Zielony wzrost, zielony zysk
Autor: Berger Roland
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Świat nie stoi w miejscu. Nie można zatrzymać postępu technologicznego ani globalnych tendencji rozwoju biznesu. Przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome tego, że jeśli chcą utrzymać lub wzmocnić swoją pozycję na rynku, nie mogą ignorowa
45% rabatu
43,45
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zawód konsultant
Zawód konsultant
Autor: Weiss Alan
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją fir
27% rabatu
65,11
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przywództwo przez integrację
W kontekście współczesnych uwarunkowań zewnętrznych formalne struktury hierarchiczne w firmach przestały być efektywne. Jedynie realna organizacja ze swymi rozległymi sieciami powiązań jest na tyle sprawna, że może reagować na warunki istni
27% rabatu
43,16
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Imprezy korporacyjne
Imprezy korporacyjne
Autor: Allen Judy
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii market
27% rabatu
57,80
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie poprzez misje
Organizacje inspirowane misją zmieniają zasady gry na rynku. Wyróżniają się w takich obszarach, jak obsługa klientów, rekrutacja i zatrzymywanie wykwalifikowanych pracowników oraz szybkie wdrażanie nowych strategii. Inne przedsiębiorstwa ni
27% rabatu
35,85
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Geniusz marketingu
Geniusz marketingu
Autor: Fisk Peter
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu
27% rabatu
72,41
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przywództwo Alfa
Książka przedstawia nowy model przywództwa, który w elastyczny sposób łączy teorie i wyniki badań z narzędziami i wskazówkami dotyczącymi praktycznego ich zastosowania przez każdego menedżera. Punktem wyjścia jest określenie znaczenia lider
27% rabatu
43,16
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Po drugie klient
Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowers
23% rabatu
45,16
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przywództwo doskonałe
Przywództwo doskonałe
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Russell E. Palmer dzieli się w książce swoim doświadczeniem zdobytym podczas sprawowania funkcji lidera jednej z największych firm audytorskich na świecie, rektora Wharton School oraz właściciela firmy inwestycyjnej. Autor udziela menedżero
27% rabatu
46,08
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Windykacja należności w praktyce
Książka jest poradnikiem prowadzenia bezpiecznego biznesu w zmieniającym się otoczeniu gospodarczym. Zaprezentowano w niej sposoby ochrony przed niesolidnymi klientami oraz narzędzia skutecznej windykacji. Powstała na podstawie osobistych d
27% rabatu
50,48
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Biznes nowych możliwości
Biznes nowych możliwości
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do
20% rabatu
47,03
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pełna partycypacja w zarządzaniu
Jak sprawić, aby ludzie byli prawdziwie zaangażowani w swoją pracę? Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego wszyscy będą zadowoleni? Jak prowadzić dialog społeczny w firmie? Co zrobić, aby ludzie myśleli o swojej firmie, jakby była ich w
27% rabatu
42,86
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marka prywatna
Marka prywatna
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych produ
30% rabatu
51,42
73,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj