Nowe zasady marketingu i PR
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376015668
EAN:
9788376015668
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
Seria:
DLA LIDERÓW BIZNESU
liczba stron:
284
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
50,90 zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|