Okładka książki Po drugie klient

Po drugie klient

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326445989
EAN: 9788326445989
oprawa: Twarda
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 296
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
45,05 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,05

Opis produktu

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek: - jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić, - jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy, - jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji, - jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności. Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj