Duże podręczniki OficynyStrategiczne zarządzanie marką
Autor:
Keller Kevin Lane
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sp
17% rabatu
99,04 zł
119,00 zł
niedostępny
Marketing Wprowadzenie
Autor:
Philip Kotler
Armstrong Gary
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
17% rabatu
107,37 zł
129,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|