Duże podręczniki Oficyny 
                        Strategiczne zarządzanie marką 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Keller Kevin Lane
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sp
                             
                        16% rabatu 
                            99,45 zł 
                            119,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,45 zł 
                     
                        Marketing Wprowadzenie 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Philip Kotler
                                                Armstrong Gary
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
                             
                        16% rabatu 
                            107,81 zł 
                            129,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,81 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |