Philip Kotlernowość
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
23% rabatu
53,50 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Autor:
Philip Kotler
Giuseppe Stigliano
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal
37% rabatu
34,72 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła ma
23% rabatu
38,20 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstaw
41% rabatu
81,38 zł
139,00 zł
niedostępny
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing co
14% rabatu
77,85 zł
91,00 zł
niedostępny
For undergraduate and graduate courses in marketing management.
The gold standard for today's marketing management
Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.
The world o
19% rabatu
244,07 zł
303,00 zł
niedostępny
Principles of Marketing, Global Edition
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement
In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital
19% rabatu
253,73 zł
315,00 zł
niedostępny
audiobook
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na c
36% rabatu
25,35 zł
39,90 zł
niedostępny
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do
23% rabatu
34,37 zł
44,90 zł
niedostępny
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Je
21% rabatu
35,63 zł
44,90 zł
niedostępny
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: struktura
31% rabatu
41,07 zł
59,90 zł
niedostępny
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
36% rabatu
22,18 zł
34,90 zł
niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
22% rabatu
100,04 zł
129,00 zł
niedostępny
Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w biznesie. Philip Kotler – legenda marketingu, Tom Peters – guru innowacji, Peter Drucker – ikona zarządzania. Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji Autorzy przeds
14% rabatu
111,13 zł
129,90 zł
niedostępny
To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako ""biblia marketingu"", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedz
35% rabatu
64,80 zł
99,00 zł
niedostępny
Marketing Wprowadzenie
Autor:
Philip Kotler
Armstrong Gary
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
17% rabatu
107,50 zł
129,00 zł
niedostępny
Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy
21% rabatu
39,19 zł
49,90 zł
niedostępny
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autor:
Philip Kotler
Pfoertsch Wald
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretycz
21% rabatu
54,91 zł
69,90 zł
niedostępny
Przez marketing do wzrostu.8 zwycięskich strategii
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczb
41% rabatu
23,51 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|