Philip Kotler

nowość
Okładka książki Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
23% rabatu
53,50
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal
37% rabatu
34,72
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła ma
23% rabatu
38,20
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing wyd. 2022
Marketing wyd. 2022
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstaw
41% rabatu
81,38
139,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Marketing
44% rabatu
66,58
119,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing co
14% rabatu
77,85
91,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Management
Marketing Management
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Abacus
wysyłka: niedostępny
For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world o
19% rabatu
244,07
303,00 zł
niedostępny
Okładka książki Principles of Marketing, Global Edition
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital
19% rabatu
253,73
315,00 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Moje przygody z marketingiem
Moje przygody z marketingiem
Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na c
36% rabatu
25,35
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing 4.0
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do
23% rabatu
34,37
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Moje przygody z marketingiem
Moje przygody z marketingiem
Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Je
21% rabatu
35,63
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Twarzą w twarz z kapitalizmem
Twarzą w twarz z kapitalizmem
Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: struktura
31% rabatu
41,07
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing 3.0
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
36% rabatu
22,18
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
22% rabatu
100,04
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Największe autorytety w biznesie. Pakiet
Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w biznesie. Philip Kotler – legenda marketingu, Tom Peters – guru innowacji, Peter Drucker – ikona zarządzania. Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji Autorzy  przeds
14% rabatu
111,13
129,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako ""biblia marketingu"", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedz
35% rabatu
64,80
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing Wprowadzenie
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
17% rabatu
107,50
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe ...
Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy
21% rabatu
39,19
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretycz
21% rabatu
54,91
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Przez marketing do wzrostu.8 zwycięskich strategii
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczb
41% rabatu
23,51
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj